Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - کارگران نيشکر هفت تپه روز يکشنبه با وجود دستور وزير اقتصاد مبني بر پرداخت حقوق کارگران براي چهاردهمين روز اعتراض خود را با تجمع مقابل فرمانداري شوش نشان دادند.

به گزارش ايرنا کارگران نيشکر هفت تپه در صبح مه آلود شوش به همراه خانواده مقابل فرمانداري شوش تجمع کردند.
اين درحالي است که شب گذشته نماينده مردم شوش درمجلس و استاندار خوزستان با وزير اقتصاد و دارايي ديدار داشتند واز دستور پرداخت حقوق اين کارگران خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ايرنا تعداد زيادي از کارگران هفت تپه شوش با سردادن شعارهايي چون يه اختلاس کم بشه مشکل ما حل ميشه، اين همه لشکر اومده جونش ديگه سراومده، نماينده مجلس استعفا استعفا، سرمايه دار شياد نمي کنيم اعتماد، وعده دروغ نمي خواهيم ما حقمون رو مي خواهيم، بيگي تو عيش و نوشه خون کارگر به جوشه، هيات من الذله و مسئولان بي لياقت نمي خواهيم خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.
پرداخت چهار ماه حقوق معوقه و بازگشت شرکت به بخش دولتي خواسته اين معترضان عنوان شده است.
خانواده کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه نيز با در دست داشتن پلاکاردهايي با مضمون من بچه هفت تپه گرسنه ام گرسنه در اين تجمع حاضر شدند.
تجمع کنندگان با سردادن شعارهايي از فرمانداري به سمت ميدان هفت تير حرکت کردند.
نيروهاي اورژانس، آتش نشاني و يگان ويژه نيز در جلوي فرمانداري شوش مستقر شده اند.
7280/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، شرکت ذوب‌آهن فولاد خزر یکی از عظیم‌ترین کارخانجات فولادی و جزو بزرگ‌ترین بخش‌های تولید فولاد بخش خصوصی کشور در استان گیلان و فولاد کشور است. اما طبق گفته کارگران، درعین حال حقوق و عیدی کارگران این کارخانه از دی ماه پرداخت نشده ضمن اینکه یسمه تامین اجتماعی آنها هم قطع شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
با سلام و احترام
طی اخباری که از شبکه باران صدا و سیمای ملی کشور پخش شد قرار بود استاندار برای کارگران کاری انجام بده تا شرکت شروع به تولید کنه من یکی از کارگران شرکت فولاد خزر هستم و دم عیدی بیمه تامین اجتماعی ما قطع شده دی بهمن اسفند پرداخت نشده حقوق هم پرداخت نشده عیدی هم اصلا فقط یک حقوق دی ماه رو پرداخت کردن که همش رفته بابت اجاره خونه .تورو خدا پیگیر این شرکت باشید دم عیدی مارو از این گرفتاری نجات بدین اگر شما پیگیر باشید این موضوع حل میشه .چرا تولید نمیشه چرا حقوق و عیدی رو نمیدن؟!

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد خبر داد: برآورد رشد ۵ درصدی اقتصاد کشور در سال ۱۴۰۲
  • وزیر کار: حداقل حقوق کارگر یعنی کسی نمی‌تواند کمتر از این رقم پرداخت کند (فیلم)
  • اعلام مهم وزیر اقتصاد : رشد اقتصادی به این عدد می‌رسد
  • روایت وزیر اقتصاد از رشد اقتصادی
  • وعده وزیر کار برای اضافه شدن یک حق به حقوق کارگران
  • چشم انتظاری کارگران فولاد خزر رشت برای دریافت حقوق
  • تجمع دانشجویان به منظور مطالبه تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • تجمع دانشجویان در حمایت از تعیین حداقل حقوق عادلانه برای کارگران +تصاویر
  • تجمع دانشجویان در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر
  • برپایی تجمع دانشجویان در مقابل وزارت کار در اعتراض به سرکوب دستمزد کارگران +تصاویر