Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خاطرنشان اعلام کرد: تلاش ما بر این است که پروازی به دلیل ممانعت از سوخت‌رسانی در فرودگاهی متوقف نشود.

مقصود اسعدی سامانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس هوایی تین‌نیوز در رابطه با روند ادامه پروازهای شرکت‌های هواپیمایی با توجه به ممانعت برخی از فرودگاه‌ها برای سوخت‌رسانی به هواپیماهای ایرلاین‌های ایرانی عنوان کرد: در حال حاضر هیچ مسیر پروازی به دلیل این مشکل متوقف نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه بیان کرد: مشکل سوخت‌رسانی شرکت‌های هواپیمایی در فرودگاه‌های خارج از کشور در حال پیگیری است.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که پروازی به دلیل ممانعت از سوخت‌رسانی در فرودگاهی متوقف نشود.

اسعدی سامانی با اشاره به این‌که در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی تا حدودی توانسته‌اند این مشکل را مدیریت کنند، اظهار داشت: تمام تلاش ما بر این است که پروازهای ایرلاین‌ها مانند گذشته ادامه پیدا کند و با مدیریتی که انجام می‌شود امیدوار هستیم اختلالی در پروازهایمان انجام نشود.

اکرم فیض آبادی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: صنعت هوایی پروازهای خارجی تحریم سوختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی

به گزارش جام جم آنلاین، جعفر یازرلو اظهار کرد: ضمن عرض پوزش از مسافران محترم به‌دلیل مشکلات ناشی از ابطال یا تاخیر برخی پروازها، به اطلاع می‌رساند با هماهنگی‌های انجام‌شده محدودیت عملیاتی اعمال‌ شده در فرودگاه‌ ها برطرف و شرکت‌های هواپیمایی مجاز به انجام پروازهای برنامه‌ریزی‌شده هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسافران محترم می‌توانند جهت آگاهی از زمان دقیق پرواز خود با اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا پرواز در تماس بوده یا به پیامک‌های ارسالی از شرکت هواپیمایی توجه کنند.

همچنین رضا کارگر -مدیر روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها- اعلام کرد: تمام پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت بازگشت. اما همچنان از مسافران تقاضا می‌شود، پیش از عزیمت به فرودگاه از اطلاعات پرواز را چک کنند.

ساعاتی پیش با شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان، پرواز برخی از فرودگاه‌ها از جمله مهرآباد تهران با تعلیق مواجه شد.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ترکش‌‌ جنگ بر تن شرکت‌ های گردشگری
  • ترکش‏ جنگ بر تن شرکت‌های گردشگری