Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@00:52:42 GMT

نجات یک قلاده خرس در لاریجان+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۷۷۷

نجات یک قلاده خرس در لاریجان+ تصاویر

رکنا: یک قلاده خرس قهوه‌ای که در منطقه لاریجان آمل در تله سیمی گرفتار شده بود، به سلامت در زیستگاه خود رهاسازی شد.

صادق نژاد رئیس اداره محیط زیست شهرستان آمل گفت:یک قلاده ماده خرس قهوه‌ای بالغ در حاشیه روستای ولیکلا منطقه گزنک از بخش لاریجان آمل در تله سیمی یکی از باغ‌های منطقه گرفتار شد که با تماس اهالی، گروه زنده‌گیری حیات وحش مازندران به همراه محیط بانان شهرستان آمل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور دامپزشک معتمد اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران و با کمک اهالی منطقه، خرس گرفتار شده در تله پس ازبیهوشی، زنده گیری و پس از اطمینان از سلامت کامل، در زیستگاه خود رهاسازی شد.

صادق نژاد گفت: این خرس بالغ، ماده و چهارساله به‌دلیل گرسنگی به مزارع نزدیک زیستگاه خود وارد و در تله سیمی گرفتار شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت سلامت خرس تصاویر آمل رهاسازی عکس فیلم مرد ایران پسر مردان انتشار تصاویر ساعت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان

چهار نفر از مردم که در پی طغیان رودخانه‌های فصلی و وقوع سیلاب در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان، میان سیلاب گرفتار شده بودند، توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070820 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نجات دو کوهنورد گرفتار در دره شیرز کوهدشت
  • خودروی گرفتار در سیل عنبرآباد از غرق شدن حتمی نجات یافت
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌های لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • همدلی نیاکی‌ها و اسکی‌ها لاریجان با آیین سنتی ورف چال؛ روزی که زنان پادشاهی می‌کنند
  • فیلم/ نجات خودروی گرفتار در سیل از غرق شدن حتمی در عنبرآباد
  • (ویدئو) نجات کودکان گرفتار در سیل رودخانه کهیر
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • لحظات نفس‌گیر نجات هفت نفر از اهالی روستای تلمیشان گرفتار در آب
  • نجات ۷ نفر از اهالی کنارک گرفتار در سیل + فیلم
  • نجات چهار نفر از افراد گرفتار در سیلاب بلوچستان