Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یک‌صد و بیست و ششمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: تاکنون ۴۸۱ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات سامانه بهین یاب، ثبت نام کرده‌اند و این واحدها ۱۱۳ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و رفع موانع تولید دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: ۱۰۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این تسهیلات به بخش صنعت پرداخت می‌شود و سهم بخش کشاورزی شش میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان تصریح کرد: ۲۴۵ واحد تولیدی برای دریافت ۷۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی‌شده‌اند که از این تعداد ۱۲۲ واحد بخش صنعت و ۱۲۳ واحد در بخش کشاورزی هستند.

اسودی عنوان داشت: بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید نیز در سال جاری به ۱۸ واحد تولیدی استان سمنان تعلق‌گرفته که شامل ۱۱۳میلیارد تومان وام است.

انتهای پیام / گ

مشکلات ۶۴۳ واحد تولیدی استان سمنان بررسی شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن وزارت جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵۶۸ فقره مراجعه نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،وی هدف از نمونه برداری و آزمون کالاهای تولیدی را انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی دانست و گفت: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می شود.

وی افزود: نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی استان، با هدف اطمینان از استمرار و تداوم کیفیت، در محصولات تولیدی استان بدون اطلاع قبلی و به صورت سرزده در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود و چنانچه در این راستا کالای فاقد کیفیت و استانداردهای لازم مشاهده شود، با متخلفان امر مطابق با قوانین و ضوابط سازمان ملی استاندارد ایران برخورد می‌شود.

حیدریان با بیان اینکه شهروندان برای اطلاع از اصالت محصول، با ارسال کد ۱۰ رقمی به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، می‌توانند از اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد محصول اطمینان حاصل کنند، خاطرنشان کرد: بی‌شک اولویت اول و اصلی مردم برای استفاده از کالاها، بحث کیفیت آن‌ها است و تولیدکنندگان باید خواسته‌ها و نیازهای مصرف‌کنندگان را برآورده سازند و محصول با کیفیت قابل قبول و درخور آن‌ها را عرضه کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897349

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • اجرای طرح «نفوذ دانش در واحدهای تولیدی کشاورزی» در استان فارس
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • بررسی مشکلات ۱۱۹ واحد تولیدی در کمیته سرمایه گذاری
  • مشکل صادرات واحد‌های تولیدی حل می‌شود
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تسهیلات تولیدی به طرح‌های عشایری قزوین
  • ۴۵۶۸ فقره مراجعه نمونه برداری از واحدهای تولیدی استان سمنان
  • تحقق شعار سال با رفع موانع تولید