Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@08:00:55 GMT

لورکوزن ستاره‌ی جوانش را از دست نمی‌دهد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۸۶۵

لورکوزن ستاره‌ی جوانش را از دست نمی‌دهد

رکنا: بعد از درخشش کای هاورتز ستاره‌ی جوان لورکوزن در بازی دوستانه‌ی آلمان و روسیه، این باشگاه آلمانی اعلام کرد با وجود ابراز علاقه‌ی تیم‌های بزرگ اروپایی، هاورتز را به هیچ قیمتی از دست نخواهد داد.

بعد از درخشش ستاره‌ی جوان بایر لورکوزن در بازی دوستانه‌ی تیمهای ملی آلمان و روسیه در رسانه‌های آلمانی گزارش‌های زیادی درباره‌ی ابراز علاقه‌ی بایرن مونیخ به جذب او منتشر شد و بیلد مدعی شد که تابستان آینده هاورتز به احتمال زیاد بایرنی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما حالا به نظر می‌رسد بایرن و دیگر باشگاه‌های بزرگ خواهان جذب هاورتز باید تا سال 2022 یعنی پایان قراردادش با لورکوزن منتظر بمانند. چرا که یوناس بولت، مدیر ورزشی باشگاه لورکوزن در مصاحبه با اشپورت1 اعلام کرد باشگاهش برای حفظ کای هاورتز تا پایان مهلت قراردادش هیچ مشکلی نخواهد داشت.

در قرارداد فعلی هاورتز هیچ بندی وجود ندارد که با استفاده از آن کسی بتواند او را از لورکوزن جدا کند و بولت معتقد است لورکوزن برای هاورتز بسیار مناسب است و او از این باشگاه کاملاً راضی است. هر چند لورکوزن در فصل جدید بوندس‌لیگا شروع خوبی نداشته است.

درخشش فوق‌العاده‌ی هاورتز در دیدار دوستانه‌ی آلمان و روسیه با پیراهن مانشافت خیلی‌ها را شگفت‌زده و به جذب او علاقه‌مند کرده است. با اینحال بولت به اشپورت1 گفت تا کنون هیچ درخواست رسمی‌ای برای انتقال او به لورکوزن ارسال نشده و هاورتز با این باشگاه رابطه‌‌ای نزدیک و صمیمی دارد. بولت گفت:" ما از اینکه کای در اولین بازی ملی‌اش توانست برای آلمان اینچنین درخشان ظاهر شود خیلی خوشحالیم.

باشگاه، خود بازیکن و نزدیکانش تا اینجا با هم، هم عقیده بوده‌اند که لورکوزن در حال حاضر بهترین باشگاه برای کای هاورتز است و در نتیجه به صورت منطقی می‌توان نتیجه گرفت که اگر هم درخواستی به باشگاه واصل شود به آن ترتیب اثر داده نخواهد شد".

اما اشپورت1 می‌گوید با وجود اینکه در قرارداد هاورتز با لورکوزن بند موسوم به بای‌آوت وجود ندارد ولی بایرن می‌تواند با ارائه‌ی یک پیشنهاد کلان و جذاب او را به خدمت بگیرد. با اینحال اشپورت1 معتقد است پیشنهاد بایرن که بتواند مسئولین لورکوزن را وسوسه کند باید چیزی در حدود 80 تا 90 میلیون یورو ارزش داشته باشد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: آلمان بازی ستاره آلمانی علاقه عکس فیلم مرد پسر ایران تصاویر مردان انتشار ساعت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن

بایرلورکوزن در لیگ اروپا هم تن به شکست نداد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، چهار بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و میلان حذف شدند و تیم‌های رم، آتالانتا و بایرلورکوزن به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.

در برگاموی ایتالیا، تیم فوتبال آتالانتا با نتیجه یک بر صفر مقابل میهمان انگلیسی‌اش لیورپول تن به شکست داد هرچند به لطف پیروزی 3 بر صفر بازی رفت، در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی صعود کرد. تنها گل بازی برگشت را محمد صلاح در دقیقه 7 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم اما تیم فوتبال رم صعود قاطعانه‌تری را تجربه کرد و همچون بازی رفت حریف خود میلان را مغلوب کرد تا با فتح این دوئل تمام ایتالیایی، در جمع چهار تیم برتر مسابقات قرار بگیرد. رم با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 31 با اخراج مستقیم مهمت زکی چلیک، به لطف دو گلی که قبل از این اتفاق در دقایق 12 توسط جان لوکا مانچینی و 22 به وسیله پائولو دیبالا زده بود، بازی را با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند و در مجموع با برتری 3 بر یک به مرحله بعدی راه یافت. تنها گل میلان را هم در این بازی متئو گابیا در دقیقه 85 به ثمر رساند. سردار آزمون در این بازی فرصت حضور در ترکیب رم را پیدا نکرد و نیمکت‌نشین بود.

در لندن، نبرد وستهام با بایرلورکوزن قهرمان جدید بوندس‌لیگا با تساوی یک - یک خاتمه یافت. وستهام با گل زودهنگام مایکل آنتونیو در دقیقه 13 به جبران شکست بازی رفت امیدوار شده بود، اما ژرمی فریمپونگ در دقیقه 89 با زدن گل تساوی برای لورکوزن، امیدهای تیم میزبان را بر باد داد. با این نتیجه، لورکوزن با برتری 3 بر یک در مجموع دو بازی رفت و برگشت جواز صعود به مرحله بعدی مسابقات را کسب کرد.

در آخرین بازی نبرد تیم‌‌های مارسی و بنفیکا در ورزشگاه ولودروم مارسی با برتری یک بر صفر تیم میزبان خاتمه یافت و به این ترتیب با توجه به برتری 2 بر یک بنفیکا در بازی رفت و مساوی شدن تعداد گل‌های دو تیم در دو بازی رفت و برگشت، کار به وقت‌های اضافه کشیده شد.

دیگر خبرها

  • کری سرمربی سردار آژمون برای تیم شکست ناپذیر اروپا
  • لیگ اروپا: حذف لیورپول، صعود رم و لورکوزن
  • لورکوزن ادامه می‌دهد: نیمه نهایی و رکورد
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • لورکوزن روی ستاره‌اش قیمتی نجومی گذاشت
  • همراهان هری کین در باشگاه لعنتی!
  • تبعات سنگین قهر نبی کیتا: خداحافظ بوندس‌لیگا!‏
  • سردار آزمون در رم قهرمان بوندسلیگا شد!
  • مرد اول بوندس لیگا شهروند افتخاری لورکوزن می شود
  • رویای تازه شاه آلمان؛ آلونسو باز هم قهرمانی می‌خواهد