Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@02:56:50 GMT

محسنی بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۸۸۵

محسنی بندپی، سرپرست سازمان تامین اجتماع شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی طی حکمی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست سازمان تامین اجتماعی منوصب کرد، این حکم به شرح زیر است :

جناب اقاى دکتر انوشیروان محسنى بندپى

سلام علیکم

ضمن تقاضاى علو درجات براى ریاست فقید سازمان تامین اجتماعى جناب اقای دکتر سید تقى نوربخش ،  یار صدیقى که در حال انجام وظیفه ى خطیرش ، از میان ما رفت و به لقاء حق پیوست ، براساس اختیارات حاصله از  اساسنامه مصوب سازمان ، خصوصاً تبصره ذیل ماده ١٤ آن اساسنامه بموجب این حکم جنابعالى را که بحمدالله از صلاحیتهاى علمى،مدیریتی  و تجربى والا برخوردارید به  سمت " سرپرستى سازمان تامین اجتماعى " منصوب مى کنم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم با حضور شما و همکارى همه اعضاء هیات مدیره ، روند خدمتگزارى سازمان تامین اجتماعى کشور همچنان و به لطف الهى با شتاب در خور وشایسته استمرار خواهد یافت .  از خداوند متعال توفیق روزافزون حضرتعالى را د رراه خدمت به ملت شریف کشور، نظام اسلامى و  دولت تدبیر وامید در ظل توجهات حضرت ولیعصر عج  مسئلت می نمایم. وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعى و رئیس هیأت امناء سازمان

محمدشریعتمدارى

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی شریعتمداری حکم انتصاب وزیر کار محسنی بندپی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر اسدی عصر چهارشنبه به خبرنگاران رسانه‌های جمعی اعلام کرد: ۲ هزار و ۴۰ داوطلب در رشته‌های مختلف شغلی در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی شرکت کرده‌اند.

وی درباره برگزاری این آزمون گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار خواهد شد و افراد قبول شده بعد از طی سایر مراحل به استخدام سازمان تأمین اجتماعی در خواهند آمد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کردستان گفت: در این آزمون یک‌هزار و یازده نفر خانم و یک‌هزار و ۲۹ نفر آقا شرکت کرده‌اند.

اسدی در مورد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی گفت: این آزمون روز جمعه ۳۱ فروردین ماه سال جاری برگزار می‌شود.

رئیس مرکز آزمون جهاد دانشگاهی استان کردستان یادآور شد: ساعت ۷.۳۰ درب‌های محل آزمون برای شرکت کنندگان باز گردیده و رأس ساعت ۹ صبح آزمون برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ این آزمون در دانشکده فنی مهندسی، دانشکده علوم انسانی و کتابخانه مرکزی دانشگاه کردستان و دبیرستان وابسته به دانشگاه زانیاران برگزار می‌شود.

کد خبر 6081394

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در هرمزگان در ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • رقابت یک هزار و ۳۶۲ داوطلب در آزمون استخدامی تامین اجتماعی استان یزد
  • اسلامی: فناوری‌ هسته‌ای موجب ارزش افزوده مضاعف می‌شود
  • مشکلی بیمه کارگران ساختمانی حل شد؟
  • دیگر مشکلی برای بیمه کارگران ساختمانی وجود ندارد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش می‌یابد
  • وام بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا می‌کند
  • هدف‌گذاری ایجاد ۱۸۰هزار شغل در تهران