Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، یکی از بازیکنانی که با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس و پایان محرومیت این تیم به جمع شاگردان برانکو اضافه خواهد شد، مهدی شیری مدافع راست کنونی پیکان است که می تواند در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس کمک فراوانی به برانکو نماید.

 

مهدی شیری در دیدار هفته دوازدهم مقابل پارس جنوبی جم از زمین بازی اخراج شد تا دیدار آینده تیمش را از دست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال پرسپولیس و پیکان در دیداری معوقه باید به مصاف یکدیگر بروند که به این ترتیب و با توجه به توافقی بودن حضور و یا عدم حضور این بازیکن در این دیدار تقابل او با همبازیان آینده اش در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

زیرا که به دلیل اخراج شیری مشخص نیست که او از جدال مقابل پرسپولیس محروم است یا دیدار آینده در هفته سیزدهم و هنوز دقیقا تعیین نگردیده است که مدافع راست پیکانی ها در کدام یک از این دو دیدار محرومیت خود را سپری خواهد کرد.

پارس فوتبال

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: شیری مهدی شیری ورزشی برانکو پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سیدمجتبی حسینی انگیزه زیادی در دیدار روز گذشته مقابل ذوب‌آهن داشتند و سعی کردند با کسب پیروزی در ورزشگاه فولادشهر به رتبه هفتم جدول صعود کنند، اما موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل نشدند تا این سرمربی افسوس فرصت‌های از دست رفته در تقابل با تیم سابقش را بخورد.

مجتبی حسینی که مدام در طول بازی نکات لازم را به بازیکنان خود گوشزد می‌کرد، در نیمه اول با نمایشی از سوی شاگردان خود مواجه شد که فقط در بحث گلزنی ناموفق بودند و این مورد هم توسط این سرمربی اشاره شد که باید در زدن ضربات آخر دقت کنند و نمایش تاکتیکی و فنی آنها در فولادشهر یا سایر بازی‌ها کافی نیست.

آلومینیوم روز گذشته شروع خوبی مقابل ذوب‌آهن داشت و اگر کمی خوش‌شانس بود، موقعیت‌های این تیم تبدیل به گل می‌شدند که این اتفاق نیفتاد و حتی یک‌بار هم ضربه مهدی لیموچی به تیرک عمودی اصابت کرد و به بیرون رفت.

مجتبی حسینی با وجود نمایش خوب تیمش مقابل ذوب‌آهن به هدف خود در این دیدار نرسید و حالا به دنبال آماده‌سازی تیمش برای دیدار آینده برابر پرسپولیس است تا بتوانند در جام حذفی شگفتی‌ساز شوند.

دیگر خبرها

  • رقابت نیازمند و میرزازاد برای جدال برابر پرسپولیس
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • قدرت‌نمایی شاگردان شمسایی مقابل کویت/ قرقیزستان حریف ایران در یک‌چهارم
  • کلافگی حسینی از موقعیت‌های سوخته (عکس)
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم / واقعیت ماجرا چیست؟!
  • پیروزی پرگل شاگردان جهان نجاتی برابر ازبکستان
  • ترکیب بارسلونا مقابل رئال مادرید؛ بازی بزرگ ژاوی برای اعاده حیثیت
  • طلسم بزرگ روی گچ دست علیرضا بیرانوند