Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه مجازی خود اقدام به انتشار پستی تازه کرد.

  کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در صفحه مجازی خود اقدام به انتشار پستی تازه کرد.

متن بارگذاری شده به شرح زیر است: 

ما برای آنها بازی می کنیم؛ مردم...

پس از یک عملکرد خوب دیگر و پیروزی برابر ترینیداد و توباگو، که ما به تمام طرفداران وفادار تیم ملی تقدیم می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان مثل قبل، با تعهد و تمرکز قوی مبارزه می کنیم برای کسانی که همیشه با ما هستند و هرگز ما را تنها نمی گذارد."KHEYLI MAMNOON " 
می دانیم که چه چیزی داریم اما ما همچنین می دانیم که چه چیزی هستیم و برای رسیدن به چه چیزی تلاش می کنیم. هیچ چیز و هیچکس نمیتواند اتحاد و روحیه تیم ما را شکست دهد. 
بدون توجه به مشکلات، ما همچنان برای رسیدن به رویایمان که به چالش کشیدن طلای جام ملتهای آسیا است به تلاش خود ادامه می دهیم. 
هر روز با دلبستگی و روحیه کاری بالا قطره های عرق را به طلا تبدیل خواهم کرد، با الهام گرفتن از جام جهانی برزیل ۲۰۱۴ ، استرالیا ۲۰۱۵ و روسیه ۲۰۱۸.
به عنوان تیم اول آسیا در رتبه بندی فیفا، تقریبا برای ۵ سال، با ۸۸ بازی بین المللی (۶۳٪ برد، ۲۵٪ تساوی، ۱۲٪ باخت) افتخار می کنیم که بهتر از همیشه شویم و پیراهن تیم ملی را در جایگاه بالاتر و مقام رفیع تر قرار دهیم.
مسابقه بعدی آماده سازی: ونزوئلا!
همه برای تیم ملی!

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد

دیدار تیم‌های فوتبال العین امارات و الهلال عربستان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ شامگاه دیروز پنجشنبه در ورزشگاه هزاء بن زائد امارات برگزار شد که با برد چهار بر دو میزبان اماراتی همراه بود.

سوفیان رحیمی (۶ و ۲۶-پنالتی و ۳۸-پنالتی) و کاکو (۵۶-پنالتی) برای العین و مالکوم (۴۹) و یاسر الشهرانی (۷۸) برای الهلال گلزنی کردند.

شاگردان هرنان کرسپو در حالی موفق به کسب پیروزی پرگل شدند که الهلال در ۳۶ دیدار قبلی رسمی خود در تمامی مسابقات نتیجه‌ای جز پیروزی نگرفته بود. آن‌ها همچنین ۴۴ بازی نباخته بودند و آخرین شکست آبی‌پوشان فوتبال عربستان به ۲۱ مردادماه ۱۴۰۲ باز می‌گردد.

الهلال با این شکست تلخ حالا در فصلی رویایی در آستانه حذف از لیگ قهرمانان آسیا هستند تا تمام تلاش‌های اخیر آن‌ها که تبدیل به رکوردی در سطح دنیا شده بود دیگر به چشم نیاید.

دیگر خبرها

  • (عکس) لقب جذاب اینستاگرامی پرتغالی‌ها برای مهدی طارمی
  • نصرتی: دوست داریم سهمیه آسیا بگیریم
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی: به مزخرف ترین شکل به رئال مادرید باختیم
  • صحبت درباره علاقه به استقلال؟ چیزی یادم نمی‌آید!
  • حمله هاشمی‌نسب به میثاقی؛ درباره ما حرف نزنید!
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند/ شمس‌آذر انتحاری بازی می‌کند
  • هاشمی‌نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد