Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید عباسی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی روستای دریهک هندیجان برای خدمات رسانی شایسته به اهالی روستا و همکاری با شورا و دهیار اقدام به پاکسازی و نظافت معابر ، کوچه و خیابان های روستای دریهک نمود.

وی افزود : یکی از عمده اقدامات مفید و تاثیر گذار پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی ، تجلیل از خانواده های معظم شهدا در حضور فرمانده ناحیه سپاه و رئیس اداره بنیاد شهید هندیجان و بزرگان و معتمدین بود که با اهداء لوح تقدیر و هدیه به شایستگی در روستای دریهک از توابع شهرستان هندیجان انجام گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای روستای دریهک گفت: طی مراسمی مزار مطهر شهدای والامقام روستای دریهک با شکوه خاصی غبارروبی و عطر افشانی شد و همچنین نشست های روشنگری و بصیری با حضور بسیجیان واهالی روستا در پایگاه مقاومت بسیج شهید اردشیر قنواتی برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا

به گزارش خبر گزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ امام جمعه بخش برزک در این مراسم گفت: اتفاقات أخیر و شهادت کودکان و نوجوانان در حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، قلب هر کسی را به درد می‌آورد.


حجت الاسلام لطفی وعده صادق عملیات تنبیهی نیرو‌های مسلح کشورمان علیه رژیم صهیونیستی را بی نظیر دانست و افزود: سپاه اسلام بر سپاه کفر غلبه کرد و ضرب شستی بود علیه رژیم پوشالی صهیونیستی و وظیفه داریم ابعاد مهم این عملیات را برای مردم تبیین کنیم.


مدیر دبستان شهدای ویدوجا هدف از برگزاری این مراسم را اعلام همبستگی دانش آموزان ایرانی با کودکان مظلوم غزه بیان کرد و گفت: در این پویش ۱۰۰ دانش آموز پسر و دختر هم صدا با دیگر دانش آموزان دبستانی باسر دادن شعار‌های ضد صهیونیستی انزجار خود را از جنایت‌های بی رحمانه این رژیم کودک کش اعلام کردند


دانش آموزان در این مراسم همچنین با شعار‌های مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، سکوت دیگه کافیه، اسلام پیروز است به این گردهمایی پایان داده و در سر کلاس‌های خود حاضر شدند.

دیگر خبرها

  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • پویش حمایت از کودکان غزه در دبستان شهدای روستای ویدوجا
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری