Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرتغال در این دیدار بازی را مدیریت کرد و اجازه نداد میزبان به گل برسد.

طرفداری- در چارچوب لیگ ملت های اروپا، شب گذشته تیم های ایتالیا و پرتغال به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی 0-0 خاتمه یافت.

به نقل از football-italia، روی پاتریسیو، دروازه بان با تجربه پرتغال پس از این دیدار بیان کرد:

بازی سختی بود؛ حتی سخت تر از بازی قبلی مقابل آنها در لیسبون بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا به خوبی پرس می کرد و به همین دلیل مشکلاتی جهت حفظ توپ برایمان ایجاد شد اما ما برای این نتیجه جنگیدیم و در نهایت این تساوی باعث شد ما به مرحله بعد برویم و موفق شویم. بهترین فوتبالمان را به نمایش نگذاشتیم ولی به چیزی که می خواستیم رسیدیم.

پرتغال با این نتیجه به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعدی صعود کرد. ایتالیا نیز در رده دوم قرار گرفت.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی

تیم فوتبال پورتو حریف اسپورتینگ لیسبون در فینال رقابت‌های جام حذفی پرتغال شد تا مهدی طارمی و یارانش فرصت کسب یک جام در فصل جاری را داشته باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در  دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی

 

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی گل‌گهر و استقلال خوزستان + فیلم
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • رئال مادرید با حذف منچسترسیتی رقیب بایرن مونیخ شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی
  • تساوی بدون گل در نیمه اول دربی اصفهان