Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موسسه حضرت خدیجه(س) به همت شرکت سینمایی پازل قم مراسم جشن سالگرد ازدواج پیامبر اسلام و حضرت خدیجه(س) را شامگاه شنبه با عنوان دومین گردهمایی یاوران ام المومنین، حضرت خدیجه(س) با حضور و استقبال گسترده خانواده‌های قمی برگزار کرد.

نمایشگاه دائمی قم محل برگزاری این جشن مملو از جمعیت بود و برخی از خانواده‌ها به دلیل تکمیل ظرفیت سالن، پشت درب‌ها ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صابر خراسانی از شاعران آیینی کشور و مهران غفوریان بازیگر مطرح تلویزیون و سینما از جمله مهمانان مراسم بودند که به اجرای برنامه پرداختند.

حجت الاسلام فرحزاد نیز در این جشن دقایقی به ایراد سخن پرداخت و از فضایل و جایگاه والای همسر پیامبر اسلام(ص) گفت و اعلام کرد به هر خانواده‌ای که نام «خدیجه» را برای فرزند دختر خود انتخاب کند، یک پلاک طلای به عنوان هدیه اهدا می‌شود.

«جناب خان» که عروسک دوست داشتنی این سال‌های ایرانی‌ها به شمار می‌رود نیز در جمع خانواده‌های قمی حاضر شد و به اجرای برنامه پرداخت.

شوخی با بچه محله‌های قدیمی قم تا تکرار تکه کلام‌های قمی‌ها و تمیجد کار آق جواد شکسته بند از جمله شوخی‌های جناب خان با مردم قم در این مراسم بود.

مجید صفری تهیه کننده این برنامه نیز از حضور گسترده مردم در این جشن خانوادگی تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با حمایت‌های مسئولان استانی بتوانیم این گونه برنامه‌ها را در اعیاد مختلف اسلامی برگزار کنیم.

کد خبر 4461221

منبع: مهر

کلیدواژه: حضرت خدیجه س قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون آبادی؛ محور دومین رویداد تکیه گرد
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت