Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور گفت: پیشنهادات بسیار خوبی از بهترین تیم‌ها داشتم اما به دلیل عشقی که به استانم دارم ترجیح دادم در شهریار بمانم و بازی کنم. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸ استانها مازندران نظرات

پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری،در رابطه با مصدومیتش اظهار داشت: از ناحیه دیسک گردن دچار مصدومیت شدم و با فیزیوتراپی تا دو هفته دیگر به شرایط آرمانی باز خواهم گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره حضورش در تیم شهریار ساری افزود: پیشنهادات بسیار خوبی از بهترین تیم‌ها داشتم اما به دلیل وابستگی که به استانم دارم ترجیح دادم در شهریار بمانم و بازی کنم. فصل اول شرایط خوب بود اما فصل دوم علی‌رغم عملکرد خوبمان به‌جای توجه بیشتر، مسائلی بوجود آمد که فعلا قصد بازگو کردنش را ندارم. مسلماً فصل بعدی به این منوال باشد قطعا در شهریار بازی نخواهم کرد.

دروازه‌بان نوشهری تیم ملی ادامه داد: مازندران با سواحلی که دارد از ظرفیت بالایی در رشته فوتبال ساحلی برخوردار است که حتی می‌تواند به قطب این رشته ورزشی در کشور تبدیل شود اما متاسفانه از گذشته ورزش استان مازندران از ضعف مدیریتی و جذب اسپانسر رنج می‌برد و به همین دلیل مازندران نمی‌تواند در ورزش به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسد.

حسینی در مورد انتخاب محمد مرادی به‌عنوان پدیده مسابقات فوتبال ساحلی جهان یادآور شد: خیلی خوشحالم در سالی که بازی و تدارکات ملی کمی داشتیم، محمد توانست عنوانی که شایستگی‌اش را داشت کسب کند و این اتفاق سوپرایز زیبایی برایم بود.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، حسین دلیری معاون امور ورزشی اداره کل ورزش وجوانان مازندران گفت: مسابقات سواری کاری پرش با اسب شمال کشور با حضور ۴۵ ورزشکار از نقاط مختلف کشور و همچنین استان های مجاور در ساری برگزار شد. در این مسابقات ورزشکارانی از رده های سنی مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

هاتف مرادی عضو کمیته برگزاری مسابقات با اشاره به استقبال خوب سوارکاران از این رقابتها گفت: استعدادهای خیلی خوبی در این مسابقات شناسایی شده است که در آینده می توان روی آنها سرمایه گذاری کرد.

در پایان این مسابقات آرشیدا مرادی، شبیر شجری و امیر مظفری بر سکوی اول هر رده سنی قرار گرفتند.

ایوب رضوانی گزارش می دهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • فوتشال در مازندران؛ فوتبال در گل و شُل شالیزار
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • بازدید استاندار مازندران از ورزشگاه ماهفروجک ساری
  • توقیف شمش‌های مسی قاچاق در ساری
  • ۱۲ سانتی‌متری که قهرمانی را از استقلال نگرفت!
  • خالدآبادی: کاری به پرسپولیس و بازی‌هایش نداریم