Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علی رستمی معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار ویژه تربت حیدریه در حاشیه نشست هم اندیشی با جمعی از بانوان مسئول در پست‌های اداری شهرستان در  گفت: زنان توانمند هستند و باید به موضوع توان افزایی این قشر به عنوان بخش تاثیرگذار جامعه اهتمام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود:بسیاری از امور محوله به زنان در سطح ادارات و نهاد‌ها از کیفیت و دقت بیشتری برخوردار بوده و حسن انجام کار در این قشر به خوبی قابل مشاهده است.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد:هرجا از ظرفیت بانوان توانمند شهرستان در پست‌های اداری استفاده شده شاهد رونق، شکوفایی و پیشرفت بوده ایم.

رستمی گفت: برنامه ریزی برای حضور بیشتر بانوان در عرصه‌های مختلف باید مورد توجه جدی‌تر مسئولین دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و نباید به بهانه زن بودن، این قشر را از حضور مثبت و سازنده در جامعه و در پست‌های مدیریتی محروم کرد.

وی افزود:وجود زنان فعال در عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیازمند داشتن یک بانک اطلاعاتی بوده که راه اندازی این بانک اطلاعاتی علاوه بر اینکه می‌تواند در روند شناسایی زنان فعال در شهرستان تاثیرگذار باشد، می‌تواند در تصمیم گیری‌ها و برنامه ریزی‌ها جهت ورود به پست‌های مدیریتی تاثیر گذار باشد.

فرماندار تصریح کرد: فاصله بین مطالبات زنان جهت ورود به پست‌های مدیریتی و وعده‌های داده شده در این زمینه زیاد است، اما مهم این است که ما این توقع و مطالبه گری را در زنان ایجاد کنیم تا از برآیند این مطالبه گری در انتظارات و توجه به تاکیداتی که رئیس جمهور از بالا انجام می‌دهند سیستم مجبور به واکنش شود.

رستمی با تاکید بر اینکه زنان باید در تمام عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی به شکل متعادل توزیع شوند، اظهار کرد: یکی از خلاء‌هایی که در حال حاضر وجود دارد و باید برطرف شود این است که ما باید مشارکت بانوان را در تمام زمینه‌ها ببینیم. اگر این موضوع را مدنظر قرار دهیم می‌توانیم تفاوت‌ها را به حداقل برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: زنان به همت خودشان و با توجه به شایستگی و توانایی‌هایی که به خرج داده اند، توانسته اند تا سطح مدیریت‌های میانی پیشرفت کنند.

فرماندار افزود: ارتقای زنان، از حوزه میانی به پست‌های بالاتر وجود دارد و در مدیریت ارشد سازمان هاست که امکان سیاست گذاری و تلفیق رویکرد جنسیتی فراهم می‌شود و باید تلاش شود به جای نگاه جنسیتی، به توانمندی‌ها و شایستگی‌های افراد بنگریم.

انتهای پیام // ز. ج
گفته‌های فرماندار ویژه تربت حیدریه در جمع بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری استانداری زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم

پرسپولیسی‌ها نسبت به طرح شکایت علیه هواداران سپاهان اقدام خواهند کرد

باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد نسبت به طرح شکایت علیه رفتار شرم‌آور و زشت تماشاگران سپاهان به دلیل اهانت به هواداران زن، اقدام خواهد کرد.

در این اطلاعیه‌، آمده است:

باشگاه پرسپولیس در حمایت از بانوان هوادار و شرافت و اخلاق در فوتبال، از طرق قانونی نسبت به رفتارها و شعارهای شرم آور هواداران سپاهان علیه بانوان حاضر در ورزشگاه، طرح شکایت خواهد کرد تا ارکان انضباطی و اخلاقی فوتبال به موضوع رسیدگی کنند. گفتنی است؛ متاسفانه در جریان مسابقه پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، به ویژه در بین دو نیمه، رفتارها و توهین‌های بسیار زشتی از سوی تماشاگران منتسب به رقیب سر زد که باور کردنی نبود.



این مساله به حدی بود که ماموران ناچار از تغییر جایگاه استقرار تماشاگران بانوان پرسپولیس شدند.

دیدار پرسپولیس مقابل سپاهان در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات مدیریت بحران در دهلران تشکیل شد
  • (عکس) استوری اوسمار ویرا برای زنان پرسپولیسی
  • بیکاری ۸۰ درصدی خبرنگاران زن در افغانستان
  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • صادرات دست آفریده‌های بانوان تهرانی