Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، سرهنگ محمد محمدی اظهار داشت: مأموران یکی از ایست و بازرسی‌های شهرستان ثلاث باباجانی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند که دستور توقیف آن را دادند.
وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۲۴۰ کیسه ۵۰ کیلویی کود شیمیایی که فاقد هرگونه مجوزی بود کشف شد که طبق نظر کارشناسان ارزش این محموبه قاچاق به بیش از ۳۰۰ ملیون ریال می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث باباجانی از معرفی متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ثلاث باباجانی کود شیمیایی قاچاق فرمانده انتظامی ثلاث باباجانی کالای قاچاق سرهنگ محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴ تن مغز بادام درختی قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند. - اخبار اجتماعی -

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف انبار کالای قاچاق در محدوده شهرری نجم‌آباد شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در شهرری نجم‌آباد  تخلیه و دپو شده که کالای خارجی از جنوبی کشور به این مکان منتقل و به بازار ارسال می‌شود.

 افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس محل موصوف را  بازرسی کردند که مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده که کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده و مشاهده شد مقادیر انبوهی کالاهای خارجی از نوع مغز بادام درختی در محل دپو که طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی  مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته است و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی است.

عوارض خطرناک استفاده از رژلب‌های قاچاقی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاها شامل تعداد 110 کیسه 45 کیلوگرمی (4950 کیلوگرم ) مغز بادام درختی محصول کشور چین بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 2.5 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مصرف‌کنندگان مواد قاچاق با انقضای تاریخ مصرف و فاقد استاندارد لازم، معمولا  به انواع بیماریها دچار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۴۰۰ کیسه آرد قاچاق
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کشف ۱۱۰ کیسه مغز بادام چینی قاچاق در شهر ری