Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-19@07:19:42 GMT

ماجرای عجیب معارفه یک مدیرکل در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۱۵۴

ماجرای عجیب معارفه یک مدیرکل در خراسان شمالی

آیین تکریم و معارفه مدیرکل جدید پست خراسان شمالی روز گذشته در حالی برگزار شد که اشتباهی عجیب در این آیین رخ داد و معارفه‌ای بی‌سابقه را در استان رقم زد.

به گزارش روزنامه خراسان، حکم مدیرکل جدید پست خراسان شمالی به اسم «محمد خالقی» امضا شده بود اما در لحظه تحویل حکم و در حالی که «خالقی» چند دقیقه قبل از آن به عنوان مدیرکل سخنرانی کرده بود، حکم به «علی‌اکبر خانی» رسید که از همه جا بی‌خبر، به عنوان مدعو در جمع مهمانان نشسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق پس از تماس تلفنی یکی از مسئولان سازمان پست کشور رخ داد که اظهار کرده بود اشتباه تایپی موجب شده است «خالقی» به اشتباه به عنوان مدیر کل پست خراسان شمالی معرفی شود و این پست باید به «خانی» برسد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خراسان شمالی اداره پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای عجیب زمینِ آقای صدیقی

روزنامه شرق نوشت: نگاهی اگر به گزارشی که چندی پیش در سایت یاشار سلطانی منتشر شده، بیندازیم، متوجه وخامت اوضاع می‌شویم. مدرسه علمیه امام خمینی در منطقه ازگل تهران که تحت تولیت کاظم صدیقی اداره می‌شود، باغی به مساحت چهارهزارو ۲۰۰ متر داشته است که قیمت روز آن، حدود هزار میلیارد تومان برآورد می‌شود. اما آبان ۱۴۰۲، شرکتی به نام «مؤسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم» ثبت می‌شود و بعد از آن، اسناد مالکیت این باغ گران‌بها به نام این شرکت می‌شود. مالکان این شرکت کاظم صدیقی و چند نفر از پسران و دوستان او هستند و عروسش نیز بازرس شرکت است. مدرسه علمیه امام خمینی تهران در خیابان گلستان شرقی در منطقه یک تهران قرار دارد. این مجموعه در ۲۳ هزار متر زمین شامل برج‌باغ، ۲۵ واحد آپارتمانی خانه‌های مسکونی برای اساتید، مسجد، استخر، مجموعه ورزشی و ساختمان حوزه علمیه است. براساس تصاویر اسنادی که منتشر شده، به طرز عجیبی «مؤسسه غیرتجاری پیروان اندیشه‌های قائم» یک ماه بعد از تأسیس صاحب چهارهزارو ۲۰۰ متر از زمین‌های مدرسه علمیه امام خمینی می‌شود.

 هرچند در اساسنامه مؤسسه به «غیرتجاری» بودن آن اشاره شده است، اما در شرح خدمات شرکت بیشتر فعالیت‌ها تجاری ثبت شده است. حضور نامی، چون «جواد عزیزی» هم در ترکیب مؤسسان شرکت «پیروان اندیشه‌های قائم» جالب توجه است. او یکی از مدیران شهرداری تهران در زمان قالیباف است که حالا در ترکیب شرکتی حضور دارد که به عنوان اولین اقدام بخشی از زمین‌های یک حوزه علمیه را به نام خودش ثبت کرده است. او دارای چندین پرونده قضائی در زمان مسئولیتش در شهرداری تهران بود. به‌هر روی بر اساس اسنادی که به دست ما رسیده کاملا مشخص است که مالکیت بخشی از زمین‌های مورد بحث تا پیش از این با «مدرسه علمیه امام خمینی تهران» بوده و بعد از آن مالکیت این زمین‌ها به شرکت «پیروان اندیشه‌های قائم» رسیده است.

حال صدیقی در نامه‌ای که خطاب به دادستان نوشته است این‌چنین توضیح داده که «حوزه علمیه امام خمینی (ره) در چارچوب اساسنامه خود، سال‌ها قبل برای تمهید ورود نوجوانان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به آموختن دروس دینی و حوزوی تصمیم به تأسیس مجموعه آموزشی و فرهنگی پیش‌حوزوی گرفته و برای تأسیس این مرکز اقدام به اخذ مجوز‌های قانونی لازم نمود. بر همین اساس لازم بود تا مؤسسه‌ای وابسته به حوزه علمیه امام خمینی تأسیس گردد و بخشی از زمین متعلق به حوزه برای ایجاد این مرکز پیش‌حوزوی به آن مؤسسه منتقل شود.

بر این اساس فردی به نام آقای **** که قبلا مورد اعتماد مجموعه بوده، مسئول پیگیری و انجام امور ثبت اداری مؤسسه شد. اما متأسفانه فرد مذکور با سوءاستفاده از اعتماد اقدام به تدوین و ثبت اساسنامه، جعل امضای این‌جانب، تسهیم سهام به آن کیفیت و بدون اطلاع تولیت، مدیر حوزه و برخی اعضا نموده و مع‌الاسف حتی بدون ورود و امضای این‌جانب و برخی اعضا ثبت این قضیه صورت پذیرفته است؛ بنابراین مؤسسه ثبت‌شده به کیفیتی که در رسانه‌ها انتشار یافت، بدون اطلاع این‌جانب و مدیریت حوزه و برخلاف اهداف مصوب آن به ثبت رسیده است؛ لذا این‌جانب کاظم صدیقی از جایگاه تولیت حوزه علمیه امام خمینی (ره) و به عنوان یک شهروند، بدون در نظر گرفته‌شدن سوابق قضائی و عناوین سیاسی اجتماعی استدعا دارم نسبت به ثبت شکایت رسمی از فرد مذکور و دیگر نقش‌آفرینان در این فقره، با عنوان جعل و خیانت در امانت اقدام فرموده تا ابعاد این مسئله برای عموم مردم عزیز ایران، خاصه مؤمنین روشن و شفاف شود».

البته اصولگرایان در مقام حمایت از صدیقی برآمدند و عبدالله گنجی فعال سیاسی اصولگرا هم در حمایت از صدیقی در شبکه ایکس نوشت: «نامه حاج آقا صدیقی را حمل بر صحت می‌گذارم. علتش اینکه پذیرفته است مدیریت خودش اشکال دارد و آماده پاسخ‌گویی قضائی است و به توجیه و انکار و جدل در موضوع رو نیاورده است؛ لذا افشاکننده با هر نیتی هم سوت زده باشد باید اول توسط خود صدیقی مورد تقدیر قرار گیرد». در همین راستا میثم نیلی، مدیرعامل مجمع ناشران انقلاب اسلامی و برادر داماد ابراهیم رئیسی در واکنش به حواشی اخیر کاظم صدیقی، امام جمعه تهران، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با شکایت‌نامه روشنگر و متن پرهیزکارانه عالم زاهد و روحانی مجاهد، جناب آیت‌الله صدیقی، بازی‌های پشت صحنه به‌زودی روشن و شفاف خواهد شد. روحانیت انقلابی و ولایی کماکان آماج حملات دشمن است. باید مراقب بود و به موقع تبیین نمود، و البته خورشید حقیقت همیشه پشت ابر نمی‌ماند.

نامه صدیقی واکنش‌برانگیز شده و عباس عبدی هم در توییتی نوشته است: «اگر راست بگوید یک فاجعه تمام‌عیار از بی‌اطلاعی است، اگر دروغ باشد که صد بار بدتر، شاید فساد تحمل شود ولی با دروغ چه می‌توان کرد؟ چای دبش ضربه نهایی به شعار‌های مبارزه با فساد بود و این به نماز جمعه، آزمون مهمی پیش‌روی دستگاه قضائی قرار گرفته است». بسیاری از کاربران فضای مجازی هم معتقدند انتقال چهارهزار و ۲۰۰ متر زمین با امضای جعلی کمی عجیب است و باورش سخت، بنابراین این سؤالات مطرح است که صدیقی یا فرزندان یا عروسش یا خلاصه یکی از نزدیکانش در پیروان اندیشه‌های قائم، از خود نپرسیدند نحوه نقل و انتقال این زمین چگونه بوده است؟ ممکن است چنین غافل باشند و صاحب چنین دارایی عظیمی شوند و از خود نپرسند روند کار چگونه بوده؟ و آیا او همچنان تا پایان رسیدگی قضائی همچنان امام جمعه موقت تهران باقی خواهد ماند یا خیر؟ به هرحال باید منتظر ماند و رسیدگی قضائی را زیر نظر گرفت، زیرا همان‌گونه که عبدی گفته این پرونده آزمون بزرگ قوه قضائیه است و افکار عمومی بیش از این توان تحمل رفتار‌های اعتمادزدا را ندارد و بعد از چای دبش و سکوتی که فعلا بر این پرونده حاکم شده انتظار برای فراموشی پرونده صدیقی منطقی نیست و مطمئنا افکار عمومی به دنبال توضیح و تصمیم دستگاه قضاست.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • ۷۸۰ کلاس آماده میزبانی از مسافران نوروزی در خراسان شمالی
  • برگزاری آیین تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران
  • ماجرای یک آدم‌ربایی هولناک در شرق تهران
  • ماجرای عجیب آقای صدیقی
  • ماجرای عجیب زمینِ آقای صدیقی
  • آیین تودیع و معارفه مدیران عامل دو شرکت مترو برگزار شد
  • اعترافات عجیب کباب پزی که کباب می‌دزدید
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت برگزار شد
  • آیین معارفه مدیرعامل جدید بانک ملت با حضور مدیران وزارت اقتصاد برگزار شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی