Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@08:08:51 GMT

زمان آغاز ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری سال ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۲۴۳

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری سال ۹۸ از ششم آذرماه آغاز می‌شود.

به گزارش تابناک، حسین توکلی اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۸ برای پذیرش در دوره های روزانه، شبانه، دانشگاه‌ آزاد اسلامی، دانشگاه پیام‌نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگران دانشگاه‌ها از روز سه شنبه ۶ آذر ماه آغاز می‌شود و تا دوشنبه ۱۲ آذرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: براساس ضوابط داوطلبان می‌توانند فقط در یک کدرشته متناسب با مقطع کارشناسی ارشد ثبت‌نام کنند.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام که در روز آغاز ثبت‌نام منتشر می‌شود، نسبت به ثبت‌نام در دوره دکتری نیمه متمرکز اقدام کنند.

توکلی بیان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره ثبت‌نام این دوره از روز شنبه سوم آذرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: داوطلبان برای شرکت در آزمون دوره دکتری می‌توانند از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. توزیع کارت ورود به جلسه تا روز پنج شنبه دوم اسفندماه از طریق سایت سازمان سنجش صورت می‌گیرد.

مشاور سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرد: آزمون دوره دکتری سال ۹۸ در روز جمعه سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

منبع: آنا

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد