Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه گفت: تاکنون اقدام جدی از سوی بانک‌های عامل برای استمهال بدهی معوق واحدهای صنعتی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه انجام نشده است. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ استانها کرمانشاه نظرات

علیرضا محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در زمینه مشکلات تعامل واحدهای صنعتی با بانک‌های عامل از جمله فرآیند ضمانت و تکمیل مستندات و استمهال بدهی معوق، ضمن انعکاس مشکلات به معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و سازمان صمت و طرح مکرر موضوع در جلسات محتلف ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان پیگیری مجدانه معمول شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه عنوان کرد: با وجود دستور صریح استاندار در رابطه با استمهال بدهی معوق واحدهای صنعتی آسیب‌دیده از زلزله، بانک‌های عامل با توجیه عدم تأمین منابع مالی مورد نیاز برای پوشش بار مالی ناشی از استمهال تاکنون اقدام قطعی انجام نداده‌اند و واحدهای دارای بدهی معوق همچنان برای دریافت تسهیلات بازسازی زلزله دچار مشکل هستند.   

محمدی گفت: به‌کارگیری پنج مشاور فنی مهندسی در راستای کمک به ثبت درخواست الکترونیکی تسهیلات در سامانه کارا، ثبت درخواست الکترونیکی ضمانت در سامانه صندوق سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، پیگیری مستقیم و حضوری از طریق صندوق مذکور و بانک‌های عامل شامل پست بانک و توسعه تعاون از جمله خدمات ارائه شده به واحدهای صنعتی است. 

وی افزود: این خدمات سبب صدور 23 ضمانت‌نامه قطعی با مجموع مبلغ حدود 140 میلیارد ریال جهت واحدهای آسیب‌دیده از زلزله مستقر در شهرک‌های صنعتی سرپل‌ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و پاوه و در نهایت پرداخت تسهیلات به آنها شده است. 

محمدی با اشاره به اینکه در راستای تسهیل فرآیند صدور ضمانت و توثیق تسهیلات اقداماتی انجام شد عنوان کرد: پیرو مصوبه هیئت مدیره صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در راستای تسهیل شرایط صدور ضمانت‌نامه برای واحدهای آسیب‌دیده از زلزله آبان ماه 96 استان و پیرو مکاتبات و رایزنی‌های انجام شده و پیگیری مستمر این شرکت موانع و مشکلات سر راه واحدهای صنعتی برطرف شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمانشاه بیان کرد: استمهال اقساط زمین طرح‌ها و واحدهای آسیب‌دیده مستقر در شهرک صنعتی سرپل‌ذهاب به مدت سه سال و بدون لحاظ سود و جریمه دیرکرد اعمال شده است.

انتهای پیام/ح

R41380/P1357/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید بیگی در تشریح روند احداث جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران گفت: علاوه بر ۱۵ جایگاه کوچک مقیاسی که مقرر شده توسط شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل احداث شود، مناطق شهرداری تهران نیز نسبت به احداث این جایگاه ها اقدام می کنند.

بیگی افزود: تاکنون ۴ جایگاه احداث و به بهره برداری رسیده است. در حقیقت شرکت ساماندهی مشاغل اقدام به ساخت ۱۵ جایگاه سوخت کوچک مقیاس با اولویت مناطق بدون پمپ بنزین کرد و تاکنون ۴ جایگاه به بهره برداری رسیده و ۱۱جایگاه دیگر نیز تا پایان شهریور به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این اقدام می تواند با کاهش مدت پیمایش شهروندان برای رسیدن به جایگاه سوخت و کاهش زمان توقف در صف های طولانی برای سوخت گیری، کمک شایانی به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هوا کند.

بیگی تأکید کرد: هر ۴ جایگاه بنزین کوچک مقیاس احداث شده به بهره برداری رسیده است؛ اما شرکت نفت از این تعداد باید برای برخی جایگاه ها سوخت رسانی را انجام دهد تا فعال شوند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • احداث بخشی از نهضت ملی مسکن در جوار شهرک‌های صنعتی
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • احداث چند شهرک صنعتی در باوی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • احیای ۲۰۰ واحد راکت صنعتی در سال گذشته
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است