Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@17:14:43 GMT

برانکو به ایران بازگشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۳۵۷

برانکو به ایران بازگشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از چند روز استراحت به ایران بازگشت.

به‌ گزارش "ورزش سه" به نقل از ‌ایسنا، پس از دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن که با نایب قهرمانی نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا همراه بود، برانکو ایوانکوویچ به همراه دستیارانش تهران را به مقصد کرواسی ترک کرد تا چند روزی استراحت بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حالا با برنامه‌ریزی سازمان لیگ پرسپولیسی‌ها فردا (دوشنبه) باید  دیدار عقب افتاده خود را برابر پیکان برگزار کند. از همین رو برانکو و دستیارانش شب گذشته به تهران برگشتند تا مقدمات آماده‌سازی سرخپوشان برای دیدار برابر شاگردان مجید جلالی را فراهم کنند.

 

برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر

به گزارش خبرنگار مهر، پس از برکناری علی خطیر از مدیرعاملی باشگاه استقلال توسط اعضای هیات مدیره، فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی انتخاب شد و در نخستین اقدام آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست تیم فوتبال این باشگاه انتخاب کرد.

آتیلا حجازی که چند سالی از استقلال دور بود، چندی پیش با حضور در تمرین آبی پوشان با جواد نکونام و بازیکنان این تیم دیدار و گفت و گو کرد و حالا جانشین خواجه گیری برای امور سرپرستی تیم شده است.

خبر دیگر از استقلال این که جواد نکونام سرمربی آبی پوشان پنجشنبه شب با فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه و جانشین علی خطیر دیدار کرد. این دو یکدیگر را در مراسم ختم پدر یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال دیدند.

کد خبر 6095432

دیگر خبرها

  • بازگشت دانیال به امید دو رقمی در پرسپوليس
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران
  • دیدار نمایندگان ایران و روسیه در آستانه سفر گروسی به تهران
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم