Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد زاوه گفت:امسال ۴۳۸ زعفران کار تحت حمایت کمیته امداد زاوه با برداشت محصولات زعفران خود بیش از سه میلیارد تومان درآمد را برای خود رقم زدند.   به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی عبدی  رئیس کمیته امداد زاوه با اعلام اینکه تاکنون توسط این اداره دو هزار و ۳۷۶ طرح اشتغال ایجادشده است گفت: از این تعداد هزار و ۲۴۰ مورد آن تحت نظارت‌های مستمر و فصلی کمیته امداد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بخش کشاورزی  ۴۳۸ طرح زعفران کاری توسط کمیته امداد زاوه ایجادشده تصریح کرد: اکنون ۳۹۳ طرح تحت نظارت این نهاد هستند و ۴۵ طرح دیگر نیز به دلیل خودکفا شدن از نظارت کارشناسان این اداره خارج‌شده‌اند.
عبدی با اشاره به اینکه امسال به ۲۶ طرح زعفران کاری تسهیلات اعطاشده است گفت: در این بخش‌بر اساس نیاز متقاضیان طرح اشتغال در این رشته کشاورزی ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مجریان پرداخت‌شده است.
رئیس کمیته امداد زاوه با اعلام اینکه برداشت زعفران هر یک از مجریان طرح‌های زعفران به طور میانگین از سه هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین زیر کشت صورت گرفته است اظهار داشت: هر یک از زعفران کاران به‌طور میانگین ۱۲۰ کیلوگرم گل زعفران و یک و نیم کیلوگرم سرگل برداشت کرده‌اند.
وی اظهار کرد: به‌طور میانگین درآمد هر یک از مجریان طرح‌های زعفران کاری هفت میلیون تومان بود که درمجموع ۴۳۸ مجری زعفران کار تحت نظارت و خارج از نظارت کمیته امداد امسال در فصل برداشت بیش از سه میلیارد تومان درآمد برای خود کسب کردند.
شهرستان زاوه در ۱۷۵ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.
انتهای پیام//آ. ف   اعطای تسهیلات به زعفران کاران زیر نظر کمیته امداد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی