Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شهریور ماه سال جاری در حالی که شهرداری بوشهر با سرپرستی اداره می شد طی صورتجلسه ای استانداری بوشهر از شهرداری درخواست دو دستگاه پژو پارس سال 97 می کند و مجموعه شهرداری بندر بوشهر از هدیه دادن دو دستگاه پژو پارس موافقت و انتقال انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ شهرداری مرکز استان بوشهر بعداز روی کار آمدن شورای شهر جدید به مدت یک سال و چند ماه در بلاتکلیفی قرار داشت و انتخاب شهردار به گونه ای پیش رفت که استاندار، معاون وزیر و وزیر کشور در خصوص تاخیر انتخاب شهردار پیگیری های مکتوبی انجام دادند و اخباری مبنی بر انحلال شورای شهر بوشهر در شبکه های اجتماعی و رسانه های مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت شهرداری بندر بوشهر طی چند دوره با سرپرستی مدیریت شد و پروژه ها با فشارهای رسانه ها، فعالین اجتماعی و مطالبه گری شهروندان بوشهری به صورت لاکپشتی حرکت می کرد که بسیاری از این پروژه ها همچنان نیمه تمام است اما شهردار جدید در اولین نشست خبری خود وعده تکمیل پروژه های نیمه تمام  داد.

طی مدت بیش از یکسال در سرپرستی های شهرداری بوشهر اتفاقاتی رخ داد که برخی از اعضاء شورای شهر بوشهر در نشست های متعدد خبر از انجام تخلفات در شهرداری بوشهر مطرح کردند که ظاهرا پرونده تخلفات در روند پیگیری قرار دارد که همچنان تکذیبیه ای توسط رئیس شورا یا مجموعه شهرداری در این خصوص منتشر نشده است.

اما این همه ماجرا نیست، حاشیه ای که در انتخاب شهردار بندر بوشهر طی بیش از یکسال وجود داشت برخی از سرپرستان شهرداری را دلسرد از ماندن در شهرداری کرد که  برخی از آنها برای رسیدن به پله های بالاتر در مسیر خوش خدمتی به مجموعه استانداری قرار گرفتند.

در شهریور ماه سال جاری در حالی که شهرداری بوشهر با سرپرستی اداره می شد طی صورتجلسه ای استانداری بوشهر از شهرداری درخواست دو دستگاه پژو پارس سال 97 می کند و مجموعه شهرداری بندر بوشهر از هدیه دادن دو دستگاه پژو پارس موافقت و انتقال انجام می شود.

با توجه به اینکه استانداری بوشهر باید کمک های مالی به شهرداریها داشته باشد تا شهری زیبا و پویا داشته باشیم اما انگار قوانین در بسیاری اوقات تغییر کرده و مجموعه ای پائین مخارج مجوعه های بالاتر از طریق همان بودجه های ارسالی تامین کنند.

این درحالی است که شهردار جدید بوشهر در اولین نشست خبری خود اظهار داشت: شهرداری درآمد زیادی ندارد؛ شهر بوشهر به لحاظ سرانه یکی از فقیرترین شهرهای ایران است که باید با برنامه ریزی ارائه خدمات در محلات جنوبی به صورت مساوی و مشارکت مردمی اجرا شود، هدف اصل این است که چه کاری انجام ندهیم تا چه کاری صورت بگیرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کهگیلویه و بویراحمد؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی در شهرستان بهمئی گفت: مجموعه استانداری و فرمانداری‌ها خود را متعهد به حمایت از شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان می‌داند. فرزاد بابکان پور با اشاره به ضرورت همراهی نهاد‌های دولتی با شهرداری افزود: با همدیگر شهری آباد و توسعه یافته را بسازیم، زیرا بدون حضور و همراهی مردم در فعالیت‌های مختلف در جامعه موفقیتی حاصل نمی‌شود. وی با بیان اینکه، با اقدامات سازنده شهرداران، برآورده کردن انتظارات و تامین زیرساخت‌های شهر موجب افزایش رضایتمندی شهروندان می‌شود گفت: مساعدت، همراهی و تعامل مثبت با شهرداری‌ها اولویت کاری ما می‌باشد و در این زمینه کوتاهی نخواهد شد. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم طبق تصویب هیئت وزیران روستا‌های سرآسیاب یوسفی و ممبی با اتمام مراحل اداری به شهر تبدیل شدند. وی با اشاره به اخذ مجوز تاسیس شهرداری و تبدیل شورای اسلامی روستا به شورای اسلامی شهر افزود: امیدواریم با تاسیس شورای شهر و شهرداری مقدمات توسعه برای شهر‌های ممبی و سرآسیاب یوسفی فراهم شود. مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: افتتاح ساختمان‌های شهرداری شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی یکی از کار‌های ماندگاری است که در دوران مدیریت ایشان اتفاق افتاده است. سید عبدالعزیز سیدی بخشدار سرآسیاب یوسفی هم گفت: با راه اندازی این دو شهرداری بسیاری از مشکلات عمران و آبادانی این دو شهر در همین مناطق بررسی و برطرف می شود و دیگر برای رفع مشکلات و معظلات نیاز به حضور در مرکز شهرستان بهمئی و مراجعه به دیگر ادارات و نهاد‌ها نیست. هدایت الله کریمی مقدم شهردار جدید سرآسیاب یوسفی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم این شهر بکار خواهد گرفت به اهمیت اختصاص ماشین‌آلات سنگین در شهرداری هر دو شهر از سوی استانداری اشاره کرد و خواستار حمایت و پشتیبانی بی وقفه برای رفع محرومیت از جهره این دیار شد. محمد اکبریان شهردار جدید شهر ممبی هم با اشاره به اینکه از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت شهر ممبی دریغ و کوتاهی نخواهد کرد گفت: رفع مشکلات شهری و سرعت خدمات‌رسانی برای تسهیل کار ارباب‌رجوع یکی از اهداف راه اندازی ساختمان جدید شهرداری شهر ممبی است که با تامین تجهیزات و امکانات لازم و نیروی انسانی توانمند بتوانیم درصدد رفع مشکلات مردم اقدام کنیم. 

دیگر خبرها

  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • ۳ پل در محدوده دره نورالشهدا اراک ساخته می‌شود
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • افتتاح دو شهرداری جدید شهر ممبی و شهر سرآسیاب یوسفی
  • انجام ۴ کیلومتر حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • چرا در پارک لاله حصار کشیده شده/ شهردار تهران اطلاع‌رسانی درست انجام دهد
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید