Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، براساس قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی که در 25 شهریورماه سال جاری نهایی شد، از دیروز 26 آبان ماه همه بازنشستگان شاغل در وزارت نفت باید پست های خود را تحویل دهند.

بر همین اساس و در اواخر هفته گذشته، سه معاون وزیر نفت یعنی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پست های خود را به افراد دیگر تفویض کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام با توجه به این نکته صورت گرفت که بیژن زنگنه وزیر نفت وقت بیشتری برای انتخاب گزینه های نهایی خود برای این سه پست مهم وزارت نفت داشته باشد.

بالاخره زنگنه تصمیم نهایی خود در این زمینه را اتخاذ کرده است و افراد زیر گزینه های نهایی وی برای تصدی پست های مذکور هستند:

الف- مسعود کرباسیان به عنوان مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران
ب- محسن دلاویز به عنوان مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران
ج- فرناز علوی به عنوان مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

همچنین قرار است علی کاردر مدیرعامل بازنشسته شرکت ملی نفت ایران به عنوان رئیس صندوق بازنشستگی صنعت نفت منصوب شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: مسعود کرباسیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین صادقی بازیکن سابق استقلال که از نزدیک شاهد تماشای بازی آبی پوشان مقابل شمس آذر قزوین بود در گفتگو با خبرنگاران گفت: بعد از چند وقت دوری دوباره استادیوم آزادی را دیدم و خیلی خوشحال هستم. با این سکوهای پایین کمردرد گرفتیم و تمام ستون فقراتمان درد گرفت. به هواداران هم تبریک می‌گویم. ما ۶ بازی تا قهرمانی داریم که فینال هستند و خود آقای نکونام هم گفتند. امیدوار هستم بین باشگاه و بچه‌ها اتحاد باشد و این چند بازی هم بگذرد. دوز از دسترس نیست و می‌توانیم قهرمان باشیم تا با هواداران اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

به نقل از ورزش سه وی افزود: قشنگی فوتبال ایران به کورس قهرمانی است که حالا پرسپولیس دنبال استقلال است. امیدوار هستم اتفاقات خوبی بیفتد و مطمئن هستم اگر کمیته داوران و اشخاصی که باشگاه را اذیت می‌کنند، کمک کنند، اتفاقات قشنگ‌تری هم می‌افتد. آنها فشار می‌گذارند و خودتان دیدید که دست پیش می‌گیرند تا پس نیفتند.

صادقی خاطرنشان کرد: من مانند مدیرعامل پرسپولیس بلد نیستم که بگویم این‌ها نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و خسته هم نمی‌شوند. وزیر جدید آمده و از این حرف‌ها نزنند. زشت است که باشگاه به این بزرگی با این هواداران خوب و با انسجام، مدیرش بگوید نمی‌خواهند ما قهرمان شویم.

بازیکن سابق استقلال با اشاره به صحبت استقلالی‌ها در بازی های قبلی هم توضیح داد: اگر Var نیاورند، شاید اتفاقات خوبی برای آنها بیفتد. من دیروز چیزی شنیدم که افتخار کردم حسین حسینی دروازه‌بان استقلال گران ترین بغل جهان را رقم زد و ۳۰۰ میلیون مفت چنگش! او آرزوی یک هوادار را برآورده کرد و آدم های بزرگ دل بزرگ می‌خواهند و حسینی نشان داد دلش برای هوادار می‌تپد. در دنیا گران‌ترین بود و لطف کردند که تعلیق کردند. امیدوار هستم هواداران استقلال در همه شهرها تیم را رها نکنند.

او درباره حضور به عنوان مربی امیدهای استقلال گفت: چند سالی است که صحبت می‌شود ولی اتفاق نمی‌افتد. اگر بتوانم کمک کنم، دریغ نمی‌کنم و تجربیاتم را در اختیار جوانان قرار می‌دهم. با جواد عزیز هم که بعد از چند وقت دیدار کردم و هم با آقا مهدی هاشمی نسب صحبت کردم.

وی افزود: جواد خیلی تحت فشار است و امیدوار هستم شرایط در قبال نکونام و خطیر، طوری باشد که یک اتحاد شکل بگیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897179

دیگر خبرها

  • حامیان طرح پنجره‌های امید در آذربایجان غربی، پنجره پر نور نیازمندان شدند
  • امیرعبداللهیان: عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • انتقاد پیشکسوت استقلال از مدیر عامل پرسپولیس
  • عامل اصلی ثبات در منطقه، برقراری آتش‌بس پایدار است
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • اجلاسیه مدیران و معاونان آموزش حوزه‌های علمیه گیلان
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان ۱۴۰۳ به بیش از ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • سیستم عامل هوشمند چینی معرفی شد