Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صمت خراسان شمالی از ورود ۶ هزار و ۵۴۸ حلقه لاستیک به استان خبر داد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ استانها خراسان شمالی نظرات

احمد پورکاظم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: از ابتدای تیر ماه سال جاری و در راستای اجرای طرح تامین لاستیک ناوگان سنگین در کمتر از 4 ماه تعداد 6 هزار و 548 حلقه لاستیک توسط عاملان بخش صنفی استان جذب گردیده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته از آغاز طرح جذب و توزیع لاستیک ناوگان باری و مسافری روند اخذ نمایندگی‌های واحدهای تولیدی و شرکت‌های وارد کننده لاستیک در استان افزایش یافته است و در تمام برندهای لاستیک کانال‌های جذب سهمیه تعریف شده کشوری ایجاد و در حال گسترش است.

پورکاظم با بیان اینکه اختصاص تایر به ناوگان بر اساس پیمایش صورت گرفته توسط ناوگان خواهد بود و کلیه اطلاعات پیمایش ناوگان توسط همکاران اداره کل راهداری و حمل و نقل استان از سامانه اخذ و تایر های جذب شده در بین فعالان عرصه حمل و نقل توزیع می‌شود.

سرپرست اداره تنظیم بازار از واگذاری تعدادی از لاستیک‌ها به متقاضیان خبرداد و تصریح کرد: از 14 تیر ماه سال جاری بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در کارگروه تنظیم بازار استان تا کنون تعداد 3 هزار و 740 حلقه لاستیک توسط سیستم حواله های صادره اداره کل راهداری و دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار استان توزیع شده است.

پورکاظم همچنین گفت: در ادامه تلاش‌های صورت گرفته جذب تایر سنگین تسریع و افزایش یافته و خوشبختانه وضعیت موجودی و جذب تایر در روزهای اخیر از روند توزیع آن پیشی گرفته است.

سرپرست اداره تنظیم بازار سازمان صنعت معدن و تجارت افزود: در خصوص تامین تایر ناوگان حمل و نقل همکاری و تلاش همه دستگاه‌ها و نهادها در راستای جذب توزیع و نظارت بهتر در بخش تامین لاستیک ناوگان حمل نقل بار و مسافر ضروری است . 

وی همچنین یاد آور شد: تمام اطلاعات لاستیک‌های تولیدی و وارداتی از مبدا تا مرحله توزیع در سامانه ‌های این وزارت خانه قابل رصد و پیگیری است و مشخصات تایرها و دریافت کنندگان تایر در سامانه جامع تجارت قابل رویت و نظارت است.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، مهدی رحمدل افزود: ۱۵ هزار و ۶۶۷ نفر از شرکت کنندگان در آزمون مهارتی را بانوان و ۱۹ هزار و ۵۷۷ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.
وی با اشاره به سنجش مهارت ۱۹ هزار و ۸۳۴ نفر از طریق آزمون‌های برخط در استان افزود: پارسال پنج هزار و ۷۷۶ نفر از کارآموزان بخش دولتی، ۱۰ هزار و ۵۸۰ نفر از کار آموزان بخش آموزشگاه‌های آزاد و سه هزار و ۴۷۸ نفر از بخش اصناف در آزمون‌های آنلاین شرکت کردند.
به گفته رحمدل همچنین پارسال ۷۲۹ نفر در آزمون‌های صنایع ساختمان، سه هزار و ۶۴۰ نفر تمدید صنایع ساختمان، ۲۴۱ نفر در آزمون‌های تفاهم نامه و ۴۳۰ نفر در سنجش برای تمدیدتفاهم نامه شرکت کردند.
اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان شمالی در ۹ مرکز دولتی به متقاضیان، آموزش مهارت‌های فنی ارایه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۵ هزار جلد پاسپورت در فاریاب
  • شهروندان مصرف آب را مدیریت کنند
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • ۳۱ میلیارد تومان، سهم دانشگاه بزرگمهر از اعتبارات سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • ایمن سازی دام‌ها علیه بیماری‌ها
  • کشف انبار لاستیک‌های قاچاق در بروجرد
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • توزیع ۱.۵ میلیون لیتر سوخت میان ناوگان هوایی منطقه بوشهر در ایام نوروز
  • تخصیص ۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای احداث دیوار ساحلی جوادیه بجنورد