Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@23:09:03 GMT

۴ تکواندوکار ایران فردا عازم فینال گندپری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۷۲۶

۴ تکواندوکار ایران فردا عازم فینال گندپری می‌شوند

تیم ملی تکواندوی ایران با چهار ملی‌پوش فردا عازم فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ در امارات می‌شود.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، آخرین مرحله(فینال) مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ روز پنجشنبه هفته جاری با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر ۴ وزن المپیکی به میزبانی شهر "فجیره" کشور امارات برگزار می شود و تیم ملی ایران نیز با چهار تکواندوکار عازم این رقابت‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترکیب چهار نفره تیم ملی تکواندوی ایران که باید ساعت ۸:۰۰ صبح فردا (دوشنبه) ۲۸ آبان‌ ۱۳۹۷ عازم امارات شود به قرار زیر است:  


۱) وزن ۵۸- کیلوگرم، آرمین هادی‌پور
۲) وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده
۳) وزن ۶۸- کیلوگرم، ابوالفضل یعقوبی
۴) وزن ۸۰+ کیلوگرم،‌ سجاد مردانی 

 

هدایت تیم ملی تکواندوی مردان ایران را فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی‌محمد بسحاق به عنوان مربی برعهده دارند. قابل توجه است که تکواندوکاران ایران پس از ۲ دو سال و در مرحله چهارم گرندپری‌ ۲۰۱۸ توسط آرمین های‌پور به مدال طلا دست یافتند.

 

مسابقات G۸ است و تنها ۱۶ نفر برتر رنکینک المپیکی جواز حضور در آن را دارند، به نفرات اول تا سوم مرحله آخر گرندپری به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز المپیکی داده می‌شود.

 

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر امور خارجه پاکستان در خصوص سفر آتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به این کشور، گفت: اسلام آباد به زودی میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود.

وی تصریح کرد اسلام آباد میزبان رئیس جمهور ایران خواهد بود و ما برای میزبانی و پذیرایی از هیأت ایرانی مطابق با فرهنگ و سنت مهمان نوازی خود آماده هستیم.

اسحاق دار در پاسخ به سوالی پیرامون تحولات خاورمیانه به ویژه حملات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی، گفت: پاکستان بابت پیامدهای حمله اسرائیل به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق هشدار داده بود، از این رو بی توجهی جامعه جهانی به این اقدام باعث شد ایران دست به پاسخ نظامی علیه اسرائیل بزند.

وزیر خارجه پاکستان با بیان اینکه گسترش تنش‌ها و شروع جنگ جدید در منطقه به نفع هیچ‌کس نیست از جامعه جهانی و تمام ذی‌نفعان خواست برای تنش زدایی و کنترل اوضاع در خاورمیانه تلاش کنند.

گفتنی است، حجت السلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان قرار است ۳ اردیبهشت ماه در یک سفر رسمی با هدف تقویت مناسبات دوجانبه عازم پاکستان شود.

کد خبر 6082021 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مسابقات بین‌المللی بوکس؛ ۶ نماینده ایران فردا مبارزه می‌کنند
  • رئیسی هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور هفته آینده عازم پاکستان می‌شود
  • رییس‌جمهور ۳ اردیبهشت عازم پاکستان می‌شود
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • امیرعبداللهیان عازم نیویورک شد
  • امیر عبداللهیان عازم نیویورک شد
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • رویترز:‌ صادرات نفت ایران بیشترین رقم در ۱۰ ماه گذشته شد
  • فرنگی‌کاران ایران بر بام آسیا