Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کارشناس مسائل غرب آسیا گفت: موقعیت زمانی پاسخ راکتی فلسطینی‌ها به رژیم صهیونیستی بسیار مناسب بود و یک زلزله سیاسی برای آنها به دنبال داشت. محمدصادق کوشکی درگفت‌وگو باخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، درباره علت مخالفت نتانیاهو با برگزاری انتخابات زودهنگام اظهار داشت: تکثر و تعدد جناح‌ها در عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی باعث شده عملا هیچ کدام از احزاب و جناح‌ها  نتوانند یک اکثریتی را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:  در طول چند سال اخیر اصلا شاهد نبودیم که دولت و کابینه کاملی در رژیم صهیونیستی تشکیل شود و کابینه‌ها همواره ترکیب شکننده‌ای داشته‌اند.   کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی«لیبرمن» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی که نماینده بخشی از صهیونیست‌های افراطی و خواهان شدت مواجه با فلسطینی‌ها و به اصطلاح طرفدار حزب «اسرائیل خانه ما»بود، استعفا داد.   کوشکی اضافه کرد: با استعفای لیبرمن و کنار کشیدن همفکرهایش از دولت، عملا نتانیاهو قادر به ادامه کار نیست و دولت شکننده او به آخر خط رسیده است؛ اگر انتخاباتی هم  از سوی رژیم صهیونیستی انجام شود به احتمال زیاد حزب نتانیاهو رای نخواهد آورد.   بیشتر بخوانید: تل‌آویو صحنه تظاهرات علیه شکست نتانیاهو +عکس  بیشتر بخوانید: نگاهی به زلزله سیاسی در اسرائیل؛ کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی  بیشتر بخوانید: آتش زدن عکس نتانیاهو در نوار غزه +عکس 

کارشناس مسائل غرب آسیا یادآور شد: با وضعیت اخیر در سپهر سیاسی رژیم صهیونیستی، نتانیاهو مجبور است از قدرت کناره‌گیری کند. به واسطه درگیری‌هایی که در عرصه سیاسی رژیم صهیونیستی پیش آمده، حکمرانی نتانیاهو با خطر جدی مواجه شده و طبیعی است به انجام انتخابات زودهنگام راضی نباشد.


کوشکی درباره نحوه مواجهه رژیم صهیونیستی با پاسخ راکتی گروه‌های فلسطینی نیز بیان داشت: رژیم صهیونیستی با ترور یکی از فرماندهان حماس جریان درگیری اخیر را کلید زد. در طول چند ماه اخیر مناطق مسکونی فلسطینی‌ها، هدف بمب و گلوله باران‌های مکرر صهیونیست‌ها بود. غیر از اینکه جمعه‌ها در راهپیمایی بازگشت، چند صد نفر از فلسطینی‌ها کشته و زخمی شده‌اند.
وی بیان کرد: حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی در ۶ ماه اخیر خویشتنداری زیادی در مقابل رژیم صهیونیستی انجام دادند. حمله راکتی اخیر گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، در قبال حملاتی است که در ماه‌های اخیر متحمل شده است.
کارشناس مسائل غرب آسیا خاطرنشان کرد: موقعیت زمانی پاسخ راکتی فلسطینی‌ها به رژیم صهیونیستی بسیار مناسب بود و یک زلزله سیاسی برای آنها به دنبال داشت.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی گروه های مقاومت فلسطین راهپیمایی بازگشت لیبرمن وزیر دفاع اسرائیل محمدصادق کوشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند

به گزارش جام جم آنلاین، دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد اعلام کرد بیشتر قربانیان حملات اخیر رژیم صهیونیستی به شهر رفح در نوار غزه زنان و کودکان بوده‌اند و در صورت تشدید حملات رژیم اشغالگر به این باریکه، خطر کشتار غیرنظامیان و آوارگی مضاعف فلسطینی‌ها افزایش می‌یابد.

در بیانیه این نهاد حقوق بشری آمده است: «فولکر تورک، کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل امروز مجموعه حملات اسرائیل علیه رفح در روزهای گذشته را محکوم کرد؛ حملاتی که بیشتر به کشته‌شدن زنان و کودکان منجر شده است. او بار دیگر نسبت به حمله‌ای تمام‌عیار علیه این منطقه هشدار داد، منطقه‌ای که ۱.۲ میلیون فلسطینی به‌اجبار به آن پناه آورده‌اند.»

بر اساس این بیانیه، چنین حمله‌ای تنها به کشتار بیشتر و آوارگی مضاعف منجر شده و جنایات بین‌المللی بیشتری به همراه خواهد داشت. بر اساس گزارش‌ها، در حملات رژیم صهیونیستی به رفح در ۱۹ و ۲۰ آوریل دست‌کم ۳۳ فلسطینی کشته شدند که ۲۲ تن از آن‌ها زن و کودک بودند.

تورک در این بیانیه گفت: «هر ۱۰ دقیقه یک کودک کشته یا مجروح می‌شود. آن‌ها بر اساس قوانین جنگی مصونیت دارند؛ اما در نهایت همین کودکان هستند که بهای این جنگ را پرداخت می‌کنند.»

دیگر خبرها

  • زلزله در ساختار نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی
  • عربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاهه
  • گروه‌های فلسطینی: آماده مقابله با هر تجاوزی به رفح هستیم
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به مواضع نظامیان رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی و راکتی مقاومت به سه پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی
  • اردوغان: نباید اجازه مخفی کاری اسراییل در جنایات غزه را داد
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • ۲۰۰ روز جنگ و ۷ تحول جهانی به‌نفع مقاومت
  • ابوعبیده: دشمن در شن‌های غزه گیر افتاده است/ پاسخ ایران قواعد جدیدی ایجاد کرد
  • بیشتر قربانیان حملات اخیر اسرائیل زنان و کودکان بودند