Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@09:04:14 GMT

یک وعده غذای گرم برای کودکان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۷۷۶

​رئیس بهزیستی خرم‌دره گفت: کاهش فقر غذایی کودکان محروم هدف طرح یک وعده غذای گرم است.

علی نجاتی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، با اشاره به اجرای طرح یک وعده غذای گرم در خرم‌دره، اظهار کرد: سبد غذایی کودکان در گروه سنی 3 تا 6 سال با متوسط کالری مورد نیاز باید حداقل 1200 کیلوکالری انرژی و 24 گرم پروتئین داشته باشد که در این راستا مقرر است یک وعده از آن برای کودکان تحت پوشش طرح تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف این طرح، کودکان 3 تا 6 سال مناطق محروم روستایی و حاشیه شهر است، ادامه داد: این طرح طی آبان‌ماه تا اسفندماه امسال و به مدت تقریبی 120 روز کاری اجرا می‌شود.

نجاتی یادآور شد: هدف از طرح تامین یک وعده غذای گرم برای کودکان، کاهش فقر غذایی خانواده‌های کم‌درآمد است.

این مسئول یادآور شد: ارتقای آگاهی مدیران و مربیان مهدهای کودک در زمینه رشد و تغذیه کودک، ارتقای آگاهی خانواده‌ها در زمینه تغذیه و رشد کودک، همچنین اصلاح عادات و ایجاد رفتار تغذیه‌ای صحیح در کودکان در دستور کار این طرح قرار دارد.

رئیس بهزیستی خرم‌دره با بیان اینکه در این شهرستان طرح یک وعده غذای گرم در همه روستا مهدها و در مهدکودک شهری یاس سفید اجرا می‌شود، ادامه داد: در خصوص اجرای درست و دقیق این طرح نظارت و بازدید توسط کارشناس امور کودکان خرم‌دره به صورت دقیق صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فقر غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه نویسندگی با عنوان «انتقال تجربه و مبانی داستان نویسی برای کودکان - دوره دوم» توسط میز کودک حوزه هنری با حضور «کلر ژوبرت» نویسنده و تصویرگر کتاب کودک به مدت ۲ روز در رشت برگزار می‌شود.

این کارگاه در روزهای ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه هنری گیلان برگزار می‌شود لذا علاقمندان برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر با این شماره ۰۹۱۱۳۳۳۹۱۵۲ تماس حاصل کرده و یا به این آیدی @artguilan مراجعه کنند.

گفتنی است؛ «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی، کارشناس علوم تربیتی، کارشناس ارشد ادبیات کودک و دارای مدرک تحصیلات حوزوی است، کار داستان‌نویسی و تصویرگری را از سال ١٣٧٥ آغاز و بیش از ۵۰ عنوان کتاب به دو زبان فارسی و فرانسه در کارنامه خود دارد.

کد خبر 6095889

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی داستان نویسی برای کودکان در رشت
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • مطالبات پارلمان کودک مورد پیگیری قرار می گیرد
  • سخنگوی یونیسف: گورستان‌هایی در غزه دیدم که مملوء از کودک بود
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • معرفی اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • کودکان از چه سنی می‌توانند ماست بخورند؟