Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج گفت: در هفته بسیج، هزار و صد و پنجاه پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود و سه هزار واحد کوچک و خرد اقتصاد مقاومتی در حوزه خانگی نیز آغاز به کار خواهد کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح امروز در نشست خبری در آستانه هفته بسیج اظهار داشت: بنای ما از ابتدای سال۹۷ تاکید بر خدمت‌رسانی است که جلوه‌ای از آن را در مرداد و شهریور امسال مشاهده کردیم که اتمام آن هم تجمع بزرگ استادیوم آزادی بود و این دور از خدمت‌رسانی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان شروع می‌شود درباره برنامه‌های این هفته گفت: هزار و صد و پنجاه پروژه محرومیت‌زدایی افتتاح می‌شود و سه هزار واحد کوچک و خرد اقتصاد مقاومتی در حوزه خانگی نیز آغاز به کار خواهد کرد.

سردار غیب‌پرور از اعزام شش هزار گروه جهادی  به مناطق مختلف کشور خبر داد و افزود: برنامه‌ای که برای اولین بار به اطلاع مردم می‌رسد این است که بسیج در حوزه انرژی خورشیدی ورود کرده و شروع به ساخت سه هزار واحد نیروگاه پنج مگاواتی کرده که بنا داریم در آینده به سمت نیروگاه‌های صد مگاواتی حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اجرای طرح ایران‌یار خبر داد و گفت: در این طرح، با هدف ایجاد خودباوری در بین دانش‌آموزان، سی هزار دانش‌آموز از کارخانجات و صنایع تولیدی کشور بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین از هزار و پانصد مدیر کارخانه و کارگاه تولیدی و صاحبان صنایع دولتی و غیردولتی دعوت شده تا به مدارس بروند و توضیحاتی را درباره ظرفیت‌های اقتصادی کشور بدهند. جامعه مخاطب نیز سیصدهزار دانش‌آموز کشور است.

به گفته سردار غیب‌پورر، عناوین روزهای هفته بسیج امسال به شرح زیر است:

سه‌شنبه ۲۹ آبان؛ روز بسیج، فرهنگ و مسجدمحوری (شامل چهار برنامه)
چهارشنبه ۳۰ آبان؛ روز بسیج، اقتصاد مقاومتی، خدمت‌رسانی و سازندگی (شامل 10 برنامه)
پنجشنبه یکم آذر؛ روز بسیج، اقتدار دفاعی- امنیتی (شامل دو برنامه)
جمعه ۲ آذر؛ روز بسیج، معنویت و انتطار
شنبه ۳ آذر؛ روز بسیج، جهاد کبیر و استکبارستیزی
یکشنبه ۴ آذر؛ بسیج، جهاد روشنگری و تبیین
دوشنبه ۵ آذر؛ روز بسیج و چهل سال افتخار

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بسیج سردار غیب پرور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • گرامیداشت روز معلم
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • افتتاح طرح برق‌آبی اومااویا در سریلانکا / رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود