Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم غیرت قزاقستان دو دیدار قبلی خود در این گروه را نیز مقابل تیم‌های لیدای بلاروس و پسکارای ایتالیا با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

طرفداری- تیم فوتسال غیرت قزاقستان در حضور حسین طیبی، ستاره ایرانی خود شب گذشته (شنبه) موفق شد در سومین دیدارش در مرحله الیت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا در گروه D، با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم کرودیم کشور چک بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش تسنیم، یاران طیبی با پیروزی در این دیدار، 9 امتیازی شدند و به عنوان صدرنشین گروه D، به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران امروز در آخرین مسابقه دور گروهی جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق به کسب پیروزی چهار بر صفر مقابل کویت شد تا به‌عنوان تیم صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ملی پوشان فوتسال ایران پس از کسب سه پیروزی متوالی و صدرنشینی در گروه D جام ملت‌های آسیا، باید از ساعت 12:30 روز چهارشنبه هفته جاری در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها به مصاف قرقیزستان، تیم دوم جدول گروه C بروند.

تیم ملی فوتسال ایران در صورت کسب پیروزی مقابل قرقیزستان و راهیابی به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، جواز حضور در جام جهانی را هم به دست می‌آورد و می‌تواند چهارشنبه به این مهم برسد.

برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه 5 اردیبهشت
تاجیکستان - افغانستان، ساعت 10:30
ایران - قرقیزستان / ساعت 12:30
تایلند - عراق / ساعت 14:30
ازبکستان - ویتنام / ساعت 17:30

البته تیم ملی فوتسال ایران در صورت شکست مقابل قرقیزستان هم شانس راهیابی به جام جهانی را دارد و این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که ازبکستان به دلیل میزبانی در جام جهانی، به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه پیدا کند و در آن صورت، شاگردان شمسایی با موفقیت در مرحله پلی‌آف این سهمیه را می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • صعود ایران به جام جهانی: چهارشنبه!
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • فوتسالیست ها با اقتدار به دور بعدی صعود کردند
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • صعود طبیعت به مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال|  صعود طبیعت به نیمه‌نهایی/ شهرداری یک گام به فینال نزدیکتر شد
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی