Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت : بااصلاح وبهینه سازی الگو‌های مصرف گاز در ستاد وتاسیسات و نواحی تابعه و استفاده از پنجره‌های دو جداره به جای پنجره‌های آهنی، مقدار ۲۹هزار مترمکعب گاز در ساختمان‌های ستاد و انبار نفت منطقه و نواحی تابعه شرکت نفت منطقه میاندوآب مصرف شده است که این میزان درمقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد کاهش مصرف داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد:همچنین در خصوص مصرف برق نیز  بااصلاح وبهینه سازی الگو‌های مصرف و جایگزین نمودن چراغ‌های خیابانی COB به جای چراغ‌های خیابانی با لامپ رشته ای، بهره گیری از کولر‌های گازی کم مصرف، غیر فعال نمودن تلویزیون شهری، میانگین برق مصرفی ساختمان ستاد و تاسیسات انبار نفت منطقه و نواحی هشتگانه تابعه در طی این مدت، حدود ۲۷۸هزار کیلو وات بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش مصرف داشته است.
انتهای پیام/ح


کاهش مصرف برق در شرکت نفت منطقه میاندوآب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت نفت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مصرف یک میلیارد و ۹۴۶ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در آئین تکریم و معارفه رئیس شرکت گاز شهرستان سرایان اظهار داشت: طی سال 1402 در بخش‌های مختلف در استان بالغ بر یک میلیارد و 946 میلیون مترمکعب گاز طبیعی مصرف شد که نسبت به سال 1401 شاهد افزایش مصرف 5 درصدی بودیم.

وی با بیان این‌که بخش نیروگاهی استان سال گذشته 736 میلیون مترمکعب گاز مصرف داشته است، افزود: این میزان مصرف نسبت به سال 1401 حدود 4  درصد افزایش داشته است که دلیل آن مصرف بالای برق در فصل تابستان و افزایش تحویل گاز به نیروگاه های برق استان بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اعلام مصرف 827 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توسط مشترکین خانگی-تجاری-عمومی و صنایع غیر عمده استان افزود:  مصرف گاز طبیعی در این بخش نسبت به سال 1401 حدود 3 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: همچنین در بخش‌های سیمان و فولاد به ترتیب 120 میلیون و 203 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در استان مصرف شده و میزان گاز تحویلی به جایگاه های سوخت استان نیز برابر با 60 میلیون متر مکعب بوده است.

محمودی ضمن تقدیر از همراهی مشترکین در دوران افت فشار گاز در زمستان سال گذشته یادآور شد: خوشبختانه با همراهی مشترکین و تلاش همکاران در دوران بی‌سابقه برودت سنگین هوا و افت فشار شاهد قطعی گاز در استان نبودیم.

بهره‌برداری از خط تقویتی گازرسانی دوست‌آباد به زنگویی

فرماندار سرایان نیز اقدامات عمرانی دولت سیزدهم را بی‌نظیر دانست و گفت: اقدامات دولت مردمی را وقتی مرور می کنیم کارهای بی نظیری در سطح ملی، استانی و شهرستانی انجام گرفته است.

سیدیاسر رضوی افزود: اگر بخواهیم به بخشی از فعالیت های دولت که به همت شرکت گاز شهرستان طی 30 ماه اخیر اشاره کنیم، اجرای 67 پروژه با اعتبار 72 میلیارد تومان طی این ایام محقق شده است.

وی به خط تقویتی گازرسانی دوست آباد به زنگویی و نقش مهم آن در تقویت گازرسانی به شهر سرایان اشاره و بیان کرد: این پروژه عظیم و مهم با اعتبار 75 میلیارد تومان تقریبا تکمیل شده است و تست‌های نهایی در حال انجام است که به زودی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح می‌شوند.

فرماندار سرایان گازرسانی به 21 روستا، 12 واحد صنعتی، پروژه 15 هکتاری طرح نهضت ملی مسکن سرایان و مجتمع گاوداران سرایان از اهم اقدامات حوزه گازرسانی طی سالیان اخیر برشمرد.

رضوی خاطرنشان کرد: هر کدام از این موضوعات زمان بر و هزینه بر برای دولت بوده است ولی اطلاع رسانی مناسبی انجام نگرفته و حجم زیادی از هجمه‌های رسانه‌ای علیه دولت به همین دلیل است و باید اقدامات مهم نظام برای مردم به صورت مکرر بازگو و تشریح شود تا مردم از خدمت رسانی‌ها آگاه شوند تا زمینه نشاط و امیدآفرینی به جامعه تزریق شود.

در این مراسم که بخشداران، رؤسای شورای اسلامی شهرهای سرایان و آیسک، رئیس شورای اسلامی شهرستان، شهرداران و مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند  یداله کامل به عنوان رئیس جدید شرکت گاز سرایان معرفی شد.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • مصرف ۱.۹ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • هشدار به مصرف کنندگان | هوای برق را داشته باش
  • تنش‌های ناشی از کمبود برق کاهش می‌یابد
  • افزایش ۱۱ درصدی توزیع انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه تربت‌حیدریه
  • الزام برچسب انرژی برای ساختمان‌های اداری
  • ساختمانهای اداری برچسب انرژی می‌گیرند
  • ساختمان‌های اداری برچسب انرژی می‌گیرند
  • ضرورت تغییر سبد انرژی برای کاهش آلودگی هوای اصفهان