Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم اظهار داشت: کنسرت محسن ابراهیم زاده در شهرک پردیس جم مجوز ندارد و با اجرای غیرقانونی کنسرت ها و برنامه ها در شهرک های نفت و گاز برخورد قانونی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل سپاس، طبق شنیده ها و تبلیغات گسترده  انجام شده در شهرستان جم در روز های 29 و 30 آبان ماه قرار است کنسرت محسن ابراهیم زاده خواننده ی محبوب کشورمان با حضور جناب خان از طرف پتروشیمی پازارگاد در شهرک پردیس جم اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات کسب شده این کنسرت هنوز در جم مجوز نگرفته و این برنامه برای کارکنان پتروشیمی مربوطه است و اهالی شهرستان جم نیز حق تماشای این کنسرت و برنامه های مفرح را ندارند!

به همبن ارتباط سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جم در واکنش به اجرای کنسرت فاقد مجوز در شهرک پردیس اظهار داشت: با اجرای غیر قانونی برنامه ها در شهرک ها برخورد می شود و به نظر می رسد شهرک پردیس حکومت خودمختار تشکیل داده است.

گل افروز حامدیان ادامه داد: مدیریت شهرک پردیس هیچ گونه مجوزی برای اجرای کنسرت در این شهرک دریافت نکرده است و اجرای کنسرت در شهرک مذکور غیر مجاز است.

وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم دریافت مجوز ، مطابق قانون با آن ها برخورد می شود و اجازه برگزاری کنسرت را نمی دهیم.

حامدیان اضافه کرد: شهرک پردیس برای خود حکومت خودمختار تشکیل داده است و قطعا حسب قانون اجازه تداوم این وضعیت را نخواهیم داد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم با تاکید بر لزوم پایبندی همه به قانون تصریح کرد: اگر جایگاه نظارتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جم از سوی برگزارکنندگان محترم شمرده شود می توان با تعامل دو سویه چالش ها را برطرف کرد.

در این صورت باید منتظر ماند ایا زور متولی یک اداره فرهنگی و هنری  درشهرستان جم به این مراسم می رسد یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور وارد تهران شد

آیت‌الله رئیسی پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور پس از سفر رسمی سه روزه به کشورهای پاکستان و سریلانکا، دقایقی پیش وارد تهران شد.

برگزاری دیدارهای رسمی دوجانبه، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه و امضای مجموعا ۱۳ سند همکاری بخشی از برنامه‌ها و دستاوردهای این سفر بود.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان ایران و پاکستان بود که از سوی وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و روسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

همچنین مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری دمکراتیک سوسیالیستی سریلانکا در حضور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و رانیل ویکرماسینگه روسای جمهور دو کشور، ۵ سند همکاری در حوزه‌های «همکاری‌های فرهنگی، علمی، فنی، رسانه‌های گروهی و ورزش و جوانان»، «همکاری میان کتابخانه‌های ملی دو کشور»، «همکاری اتاق تعاون ایران و شورای ملی تعاون سریلانکا»، «همکاری‌های رسانه‌ای و جهانگردی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و وزارت رسانه، جهانگردی و هواپیمایی سریلانکا» و «همکاری در زمینه صنعت فیلم بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران و شرکت ملی فیلم سریلانکا» امضا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رئیس‌جمهور وارد تهران شد
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر