Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مدير امور ارتباطات و حوزه مديريت بانک مسکن آمار پرداخت تعداد و ميزان تسهيلات در اين بخش طي 7 ماه اول امسال را اعلام کرد.
مدير امور ارتباطات و حوزه مديريت بانک مسکن آمار پرداخت تعداد و ميزان تسهيلات در اين بخش طي 7 ماه اول امسال را اعلام کرد.
به گزارش شارا، مسعود ايزدي در گفت و گو با پايگاه خبري بانک مسکن-هيبنا، ضمن اشاره به روند رو به رشد پرداخت تسهيلات در بخش مسکن به رغم رکود در اين بخش، افزود: از ابتداي سال 97 تا پايان مهر ماه، بيش از 293 هزار فقره انواع تسهيلات توسط بانک مسکن به متقاضيان ساخت، خريد و تعمير خانه يا ساختمان هاي مسکوني و همچنين فعالان ديگر حوزه هاي اين بخش پرداخت شد که به لحاظ تعداد تسهيلات، رشد 48 درصدي در مقايسه با 7 ماه اول سال 96 به ثبت رسيده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ايزدي تصريح کرد: در 7 ماه اول امسال مجموع ارزش ريالي تسهيلات پرداختي از سوي بانک مسکن رقمي معادل 10 هزار و 849 ميليارد تومان بوده که نسبت به مدت مشابه در سال 96،‌ از رشد 36 درصدي در مبلغ تسهيلات برخوردار شده است.
اين مقام مسوول در بانک مسکن علت رشد ارزش ريالي تسهيلات پرداختي طي سال جاري را ناشي از دو عامل افزايش در تعداد تسهيلات پرداختي در حوزه خريد خانه و همچنين افزايش در سقف برخي از تسهيلات عنوان کرد و گفت: در شرايطي که بازار مسکن شهر تهران رکود در معاملات و ساخت و ساز را تجربه مي کند در ديگر شهرهاي کشور همچون شهرهاي متوسط و کوچک، روند مثبت در بازار مسکن برقرار است ضمن آنکه مشتريان تسهيلات بانک مسکن در سال جاري نسبت به سال گذشته افزايش پيدا کرده است.
ايزدي با تشريح آمار پرداخت تسهيلات خريد مسکن در سال جاري نيز گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان مهر ماه، نزديک به 135 هزار نفر در سراسر کشور موفق شدند با استفاده از تسهيلات بانک مسکن صاحب خانه شوند. اين تعداد تسهيلات پرداختي براي خريد مسکن در مقايسه با 7 ماه اول سال گذشته 61 درصد افزايش پيدا کرده که رقم قابل توجه به لحاظ رشد پرداخت تسهيلات به حساب مي آيد. بخشي از اين رشد به استفاده خانه اولي ها از تسهيلات صندوق پس انداز مسکن يکم مربوط است. تسهيلاتي که بانک مسکن در ماه هاي سپري شده از سال 97 براي خريد مسکن به متقاضيان پرداخت کرده به لحاظ ارزش ريالي، 51 درصد رشد داشته است. ارزش کل تسهيلات خريد مسکن پرداختي طي اين مدت، 6 هزار و 573 ميليارد تومان گزارش شده است.
مقايسه عملکرد بانک مسکن در حوزه پرداخت تسهيلات خريد مسکن با کل تسهيلات حکايت از آن دارد که بيشترين تعداد کساني که از تسهيلات اين بانک بهره مي برند، متقاضيان خريد مسکن هستند و همچنين بيشترين حجم ريالي تسهيلات پرداختي نيز در همين حوزه بوده است.
مدير امور ارتباطات و حوزه مديريت بانک مسکن در ادامه گفت: طي 7 ماه اول امسال 17 هزار فقره تسهيلات نيز براي ساخت مسکن با توجه به تقاضاي سازنده ها براي اين نوع تسهيلات پرداخت شد که البته به هر اندازه که تقاضاي تسهيلات ساخت وجود داشته باشد، بانک مسکن امکان پرداخت و تامين مالي در اين حوزه را نيز دارد.
ايزدي اظهار اميدواري کرد، روند رشد شديد قيمت مسکن در ماه هاي آينده کنترل شود تا خانه اولي ها و ساير خانوارهايي که به قصد سکونت، متقاضي خريد آپارتمان هستند بتوانند نسبت به خريد اقدام کنند.
اين مدير بانک مسکن تاکيد کرد: سبد تسهيلات مسکن براي اقشار مختلف، قابليت استفاده دارد و در عين حال، برخي از تسهيلات اين سبد،‌ با شرايط ويژه در بافت هاي فرسوده شهرهاي سراسر کشور به متقاضيان پرداخت مي شود.

اضافه نمودن به:
نظر شما:نام:پست الکترونيکي:نظر
کد امنيتي:
پربيننده ترين مطالب روابط عمومي آيين مکاتبات اداري زمان ساسانيان الگوي مديريت در جهان امروز
زادروز «ولترين» مقاله نگار آمريکايي و يک انسان دوست تما عيار
مديرکل روابط عمومي وزارت علوم: بايد تلاش کنيم کمبودها و معضلات روابط عمومي‌ها رفع شوند
سرخط خبرهاي امروز
سهم 20 درصدي اقتصاد ديجيتال از مجموع اقتصاد کشور
خالد بن سلمان: به خاشقجي پيشنهاد نکردم به ترکيه برود
روسيه: سياسي کردن پرونده خاشقجي غير قابل قبول است
مشاور پيشين وزارتخارجه آمريکا: قتل خاشقچي افکار عمومي آمريکا را تغيير داد
متخصصان روابط عمومي بايد بدانند
تبليغ 36 قلم کالاي مضر براي سلامت جامعه در صدا و سيماي ايران ممنوع شد.



مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومي
مديريت
رويدادها
روابط عمومي ايران
کتابخانه
تازه هاي شبکه
آخرين رويدادها
فن آوري هاي نو
تبليغات و بازاريابي
ايده هاي برتر
بادپخش صوتي
گزارش تصويري
پيشنهادهاي کاربران
اخبار بانک و بيمه
نيازمندي ها
خدمات
خبرنگار افتخاري
بخش اعضا
دانلود کتاب
پيوندها
جستجوي پيشرفته
موبايل
آر اس اس
بخشنامه ها
پيشکسوتان
لوح هاي سپاس
پيام هاي تسليت
مناسبت ها
جملات حکيمانه
پايان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب اين سايت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به شارا است
info@shara.ir
خبر فوري: پانزدهمين کنفرانس بين المللي روابط عمومي ايران برگزار شد/ گزارش کامل

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو

فرماندار شهرستان ماکو گفت: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فرماندار شهرستان ماکو و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان‌غربی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ از طرح اقدام ملی مسکن در سایت شهر بازرگان بازدید کردند.

نادر کاظمی در این بازدید اظهار کرد: با توجه به سیاست‌های دولت مبنی بر ساخت مسکن و صاحب خانه نمودن جوانان فاقد مسکن و اقشار کم درآمد جامعه ضروری است این طرح با کیفیت و اهتمام ویژه پیگیری و اجرایی شود.

وی افزود: برای ۱۵۰۰ واحد مسکونی اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو تاکنون ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان ماکو با اشاره به اینکه یکی از افتخارات دولت سیزدهم توجه به بحث نهضت ملی مسکن است، گفت: میانگین ساخت اقدام ملی مسکن در شهرستان ماکو از سطح استانی بالاتر است.

کاظمی ادامه داد: در پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن شهرستان ماکو تا فروردین ماه ۱۴۰۳ عملیات اجرایی ساخت ۱۵۰۰ واحد آغاز شده است که دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر 745564

دیگر خبرها

  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • تکمیل ۴۰۰ واحد مسکن نیمه‌کاره ۲۰ ساله در رزن
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • نارضایتی استاندار همدان از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • رشد ۳۰۰ درصدی تسهیلات مسکن در خوزستان
  • خروج نقدینگی از بانک‌ها عامل پرداخت نشدن وام ازدواج است