Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@18:49:05 GMT

دو انتصاب جدید در معاونت امور استا‌ن‌های صدا و سیما

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۰۳۴

رکنا: معاون امور استان‌های صدا و سیما به منظور اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، سرپرستان جدید صدا و سیمای مراکز کرمانشاه و گیلان را منصوب کرد.

به منظور اجرای قانون Law منع بکارگیری بازنشستگان و خاتمه مدیریت مدیران کل مراکز گیلان و کرمانشاه، دکتر علی دارابی در احکام جداگانه‌ای سرپرست این مراکز را منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس فردین امیری به عنوان سرپرست صدا و سیمای مرکز کرمانشاه منصوب و از زحمات و رضا رحیمی قدردانی شد.

در حکم دیگر نیز دکتر دارابی، ضمن تشکر از حسن ظهیری مدیرکل سابق صدا و سیمای مرکز گیلان، محمدباقر باقرزاده را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: قانون Law صدا و سیما قانون معاون کرمانشاه گیلان عکس فیلم مرد پسر ایران تصاویر مردان انتشار ساعت دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی را به سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری منصوب کردند.

متن حکم رهبر انقلاب به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام آقای حاج شیخ عبدالعلی توجّهی دامت توفیقاتُه

با یاد نیک از مرحوم آیت الله امامی کاشانی و طلب مغفرت و رضوان برای ایشان، جنابعالی را به سِمَت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری و متعلقات آن منصوب می‌کنم. با توجه به شایستگی‌های آن جناب، انتظار می‌رود ارتقای سطح علمی آن مؤسسه و شناسایی استعدادهای درخشان در مراکز وابسته و برنامه‌ریزی برای تربیت افراد برجسته علمی و نیز سامان‌دهی به دیگر امور آن مجموعه، مورد توجه کامل قرار گیرد.

توفیقات شما را از خداوند متعال مسألت می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

۲۶ فروردین ۱۴۰۳

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ انتصاب در انجمن سینمای جوانان ایران
  • حکم انتصاب رهبر انقلاب برای تولیت مدرسه شهید مطهری
  • انتصاب‌های جدید در فدراسیون چوگان
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به‌ سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به سمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری
  • انتصاب حجت‌الاسلام توجّهی به‌سِمت تولیت مدرسه و مسجد شهید مطهری