Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@17:39:03 GMT

ترامپ: مسئول قتل خاشقجی تا ۲ روز دیگر مشخص می‎شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۰۵۸

رئیس جمهوری آمریکا در تلاش برای تبرئه ولیعهد سعودی، درخصوص صحت گزارش سیا ابراز تردید کرد و مدعی شد گزارش دیگری که روز سه‎شنبه منتشر می‎شود بازگوکننده حقیقت درباره قتل خاشقجی خواهد بود.

به گزارش تابناک به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا مدعی شد ارزیابی سازمان سیا مبنی بر دست داشتن بن سلمان در قتل جمال خاشقجی روزنامه‌نگار و منتقد سعودی بسیار خام و عجولانه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین مدعی شد که روز سه‌شنبه گزارش کاملی در این باره به دستش خواهد رسید.

ترامپ در ادامه با تاکید براینکه این قتل هرگز نباید اتفاق می‌افتاد، مدعی شد: گزارش روز سه‌شنبه توضیح خواهد داد که دولت آمریکا چه کسی را قاتل خاشقجی می‌داند و تاثیر کلی این قتل چه خواهد بود.

با این حال، وی که به باور بسیاری از کارشناسان علاقه‌ای به نسبت دادن این قتل به ولیعهد سعودی ندارد؛ برای آنکه خود را از اتهام همدستی با وی مبرا کند؛ گفت: البته ممکن است یافته‌های سیا مبنی بر اینکه بن سلمان مسئول قتل است، محتمل باشد.

 این درحالی است که واشنگتن پُست در روایت خود از اظهارات ترامپ به نقل از وی نوشت: ولیعهد عربستان نقشی در قتل خاشقجی ندارد!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو

دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطینروز 207 طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است