Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیئت رئیسه گفت: قوای سه‌گانه به دنبال آن هستند که مشکلات اصلی کشور را علی‌الخصوص در مورد معیشت حل کنند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز( یکشنبه 27 آبان‌ماه) اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت رئیسه مجلس قرار بر این شد که روسای اقتصادی دولت مانند رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی در این جلسه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش مفصلی را درباره موضوعات مختلف کشور ماند مسائل معیشتی، نفت، انرژی، صنعت و معدن و گمرک تهیه کرده و در اختیار نمایندگان قرار داد. نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، دژپسند وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درباره اقداماتی که باید در راستای معیشت، رفاه کارگران و افراد آسیب پذیر جامعه انجام دهند تا به نوعی با تحریم‌های آمریکا مقابله کند، توضیحاتی را ارائه دادند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: قرار شد که کمیسیون‌های تخصصی برای اینکه کار جلوتر رود، در دستور کار قرار گیرد، البته به موازات کار کمیسیون باید کمیته‌ای تشکیل شود تا نوع رفتار دولت و دستگاه‌های مختلف دولتی کاربردی و عملی شود.

وی ادامه داد: معتقدم آمریکا به شدت به دنبال آن است که برای اعمال تحریم‌ها جوی زمانی به وجود بیاورد، اقدامات ما ثابت می‌کند که فشارهای آمریکا بی‌مورد است، لذا فکر می‌کنم که مهمترین پیامی که آمریکا باید آن را دریابد، این است که قوای سه‌گانه به دنبال آن هستند که مشکلات اصلی کشور و مخصوصا مشکلات معیشتی حل شود.

نعمتی تصریح کرد: مرکز پژوهش‌های مجلس برای تهیه این گزارش 3 ماه زحمت کشیده و با دعوت از کارشناسان مختلف و اعمال نظر دولت این گزارش مفصل و کم نظیر را تهیه کرده است، البته چک‌لیست نیز در کمیسیون اقتصادی بررسی خواهد شد، در ادامه جلسه همچنین درباره موضوعات ارزی، بانکی و مسائلی که ممکن است مشکلاتی را در نحوه توزیع کالا به وجود بیاورد، بررسی شد که خوشبختانه برای هر معضل راهکارهای خاص ارائه شد.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار کرد:در این جلسه 5 نفر از نمایندگان به قید قرعه به اظهارنظر پرداختند و نگرانی‌ها و دغدغه‌های مردم از نگرانی و بی‌انصافی و سوء استفاده برخی مطرح شد، در جلسه غیرعلنی امروز موضوع گمرک و بانک نیز مطرح شد و امیدواریم که با ادامه این جلسات مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصوبات مجلس اخبار مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست طراحی یک منتخب تهران برای تصاحب جایگاه در مجلس دوازدهم

به گزارش «نماینده» پس از مشخص شدن نتیجه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، برخی منتخبان تلاش و رایزنی با سایر راه‌یافتگان به مجلس برای جلب رأی آنان و نهایتاً کسب کرسی‌های مهم در مجلس بعدی را آغاز کردند.

در همین راستا یکی از منتخبان تهران جلسه‌ای را ترتیب داده و از افراد برای حضور در این جلسه دعوت کرده بود که البته با عدم اقبال مواجه شد و کمپین سیاسی تبلیغاتی‌اش برای تصاحب جایگاه در مجلس دوازدهم شکست خورد.

اجابت‌کنندگان دعوت این منتخب مردم تهران صرفاً ۳۴ نفر بودند و حتی برخی از آنها نیز پس از دیدن اوضاع و این طراحی، جلسه را ترک نمودند.

گفتنی است تلاش‌ها از جانب این فرد درحالی صورت می‌گیرد که اخیراً رهبر انقلاب نسبت به دورخیز مسئولان برای تصاحب مناصب بالاتر به‌جای خدمت در جایگاه خود تذکر دادند.

دیگر خبرها

  • توضیحات وزیر کار درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • توضیحات مرتضوی درباره اصلاح بررسی دستمزدها در قانون کار
  • پویش «حداقل دستمزد ۱۵میلیونی» توسط نمایندگان کارگری
  • کاهش قدرت خرید کارگران با افزایش ۳۵ درصدی جبران نشد
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد
  • رقم واقعی حقوق کارگران مشخص شد/ یک روایت جدید درباره دستمزد ۱۴۰۳ کارگران
  • افزایش ۳۵ درصدی مزد کاهش قدرت خرید کارگران را جبران نکرد
  • پیشنهادات ۱۶ گانه عضو هیات رئیسه اتاق ایران برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • باهنر: مجلس یازدهم از رهبر انقلاب ۵ اخطار علنی گرفت
  • شکست طراحی یک منتخب تهران برای تصاحب جایگاه در مجلس دوازدهم