Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@19:19:18 GMT

کرانچار نه به مجید جلالی بازیکن داد و نه برانکو

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۱۰۰

کرانچار نه به مجید جلالی بازیکن داد و نه برانکو

بامداد امروز تیم امید در حالی راهی شهر مسقط شد که هم ملی پوشان پیکان را با خود به همراه داشت و هم تنها ملی پوش پرسپولیس را.

به گزارش "ورزش سه"، پیکانی ها برای بازی فردا با پرسپولیس از کرانچار خواسته بودند ملی پوشانشان را آزاد کند که سرمربی تیم ملی امید این درخواست را رد کرد و در نهایت هر چهار ملی پوش امید پیکان به همراه تیم راهی عمان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پرسپولیس هم دو بازیکن در لیست امید بود. سعید حسین پور و حمید طاهرخانی که درنهایت حمید طاهرخانی در لیست سفر به عمان قرار گرفت و راهی شهر مسقط شد.


طبیعی بود اگر سرمربی تیم ملی امید ملی پوش پرسپولیس را برای بازی با پیکان آزاد می کرد با اعتراض پیکانی ها روبرو می شد اما کرانچار نه به این دلیل بلکه به فدراسیون فوتبال گفته به هیچ وجه بازیکنان را در روزهای فیفا برای حضور در بازی های باشگاهی آزاد نمی کند و بهتر است سازمان لیگ برتر بازیهای داخلی را در روزهای فیفا برگزار نکند.


گفتنی است کرانچار تمرینات تیم امید را به روزهای فیفا موکول کرده تا دیگر باشگاه ها برای در اختیار گذاشتن بازیکنان بهانه ای نداشته باشند. این تصمیم هر چند مدت تمرینات تیم امید را کاهش می دهد اما سرمربی تیم ملی امید می گوید بهتر از آن است که تیم امید تمرین داشته باشد اما حضور بازیکنان نصف و نیمه باشد. این برای اولین بار است که تیم امید همپای تیم بزرگسالان فقط در روزهای فیفا تمرین و مسابقه دوستانه می دهد.


اما حمید طاهرخانی در حالی همراه تیم ملی امید راهی مسقط شد که گفته می شد کرانچار قبول کرده که ملی پوشان امید پرسپولیس را برای بازی با پیکان آزاد کند.  


مصاف امید ایران با عمان یک روز بعداز بازی پرسپولیس – پیکان در شهر مسقط برگزار می شود. یعنی 29 آبان.

مجید جلالی (سرمربی) زلاتکو کرانچار(سرمربی) پرسپولیس تهران تیم امید ایران برانکو ایوانکوویچ (سرمربی) پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مجید جلالی سرمربی زلاتکو کرانچار سرمربی پرسپولیس تهران تیم امید ایران برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)

به گزارش ورزش سه،هفته های پایانی لیگ به دلیل حساسیت بالا و فشردگی جدول مسابقات با استرس زیادی همراه است و یک اصطلاح در فوتبال وجود دارد که می‌گویند دروازه ها کوچک می‌شود، ابولفضل جلالی در هفته های اخیر عملکرد خیره کننده ای داشته و در سه هفته اخیر چهار پاس گل ارسال کرده و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بوده و ادامه درخشش او در بازی‌های باقی مانده برای استقلال اهمیت ویژه ای دارد.

جلالی در تمرینات استقلال با انگیزه و انرژی خاصی حاضر می‌شود و بیش از قبل در حال تلاش کردن است تا رکورد منحصر به فرد را در طول فصل به نام خود ثبت کند و بتواند عنوان فردی گلساز ترین بازیکن لیگ را بالاتر از آلوز پرتغالی به دست آورد و دستاورد بزرگی داشته باشد و علاوه بر آن در مسیر قهرمانی احتمالی استقلال بازیکن تاثیرگذاری باشد.

او در آخرین تمرین استقلال آیتم جالبی را پشت سر گذاشت و با دروازه های کوچک تمرین کرد، همچنین ارسال از جناحین، ضربه به دروازه و استارت های سرعتی جز موارد تمرینی این بازیکن بود تا همه شرایط احتمالی مسابقه را در تمرینات مرور کند و راه های ارسال پاس گل را در شرایط مختلف پشت سر بگذارد و با ذهنی آماده به زمین مسابقه وارد شود.

جلالی تا اینجای فصل 9 پاس گل برای بازیکنان استقلال ارسال کرده و با رکوردی خاص به دنبال افزایش آمار خود خواهد بود، او بالاتر از مدافعان چپ سال‌های گذشته تنها یک پاس گل با علیرضا نیکبخت فاصله دارد تا عنوان بهترین دفاع جپ سال‌های اخیر استقلال را به نام خود کند.

دیگر خبرها

  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • دو ستاره خارجی لیگ برتری در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • تمرین ویژه جلالی برای ارسال‌ پاس‌گلهای بیشتر! (عکس)
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • کابوس پرسپولیس «اوسمار»