Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی در جریان صد و یکمین جلسه علنی شورای شهر در خصوص یک فوریت انتخاب ذیحساب دو گفت: شورای شهر، شهردار تهران را انتخاب کرده است و از سویی شهردار تهران ذیحساب شهرداری خواهد بود اما چون شهردار تهران فرصتی ندارد ذیحساب دو را از طرف خود و با حکمی منصوب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو شورای شهر تهران افزود: در سال های گذشته، ذیحساب دو همان مدیر کل مالی بوده است ولی لزوما قانون این امر را تعیین نکرده و انتخاب ذیحساب دو در اختیار شهردار تهران است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه آقای حناچی، به عنوان شهردار تهران انتخاب شده اند و ذیحساب دو چندین سال مستقر خواهد بود پیشنهاد می کنم که یک هفته این فوریت عقب بیفتد تا با نظر آقای حناچی و با موافقت ایشان نامه ارسال شود و آقای حناچی را در عمل انجام شده قرار ندهیم که ذیحساب دو را بدون نظر ایشان انتخاب کنیم.

گفتنی است لایحه یک فوریت معرفی مدیر کل امور مالی به عنوان ذیحساب دو شهرداری تهران به تصویب شورای شهر تهران نرسید.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد

شهردار اصفهان در حکمی مدیر جدید منطقه ۳ شهرداری اصفهان را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان در حکمی «روح‌الله ابوطالبی» را به عنوان مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان منصوب کرد.

وی پیش از این مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بود.

«محمدباقر کلاهدوزان» مدیر سابق این منطقه نیز به عنوان مدیر پروژه پارک شرق اصفهان منصوب شد.

در متن حکم شهردار اصفهان خطاب به روح‌الله ابوطالبی آمده است:

«در راستای تداوم خدمت‌رسانی به مردم عزیز اصفهان و با عنایت به لزوم سرعت بخشی در تحقق و پیشبرد اهداف شهرداری و انجام پروژه‌های شهری شما را که فردی توانمند متعهد و صاحب تجربه در امور شهرداری هستید، به سمت «مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان» منصوب می‌نمایم.

در این مسیر از شما می‌خواهم در افق نگاه و اندیشه رهبر حکیم انقلاب با نگاهی تحول آفرین و با ارتباط مؤثر با شهروندان و جلب مشارکت آنان در ارائه خدمت صادقانه به مردم همت گمارید تا اصفهان بیش از پیش شهر زندگی باشد.

امید است صرفاً رضایت خداوند متعال را در امور و تصمیم‌هایتان در نظر بگیرید و با استفاده از تجارب همکاران در انجام وظایف آن منطقه موفق و پیروز باشید.»

کد خبر 745472

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • گشت فوریت‌های اجتماعی در منطقه ۷ تهران
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • پله‌های برقی تهران نونوار می‌شود
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند