Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  تیم ملی فوتبال ایتالیا شب گذشته (شنبه) در چارچوب بازی‌های هفته چهارم لیگ ملت‌های اروپا و در گروه سوم از دسته اول این رقابت‌ها، در حالی مقابل میهمانش پرتغال به تساوی بدون گل رضایت داد که در تمام طول مسابقه بر بازی مسلط بود و عملکرد به مراتب بهتری نسبت به حریف خود ارائه کرد.

این تساوی سبب شد که پرتغال با ۲ امتیاز اختلاف نسبت به ایتالیا و یک بازی کمتر نسبت به این تیم، در صدر جدول بماند و صرف‌نظر از هر نتیجه‌ای که در بازی آخرش در خانه مقابل لهستان رقم بخورد، صعودش به مرحله نیمه نهایی قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا، اما باید منتظر دوباره بعدی این رقابت‌ها بماند تا یک بار دیگر شانس خود را برای صعود امتحان کند.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در تحلیل بازی به شبکه رای اسپورت گفت: در فوتبال، گلزنی نکته مهمی است. ما بر پرتغال مسلط بودیم و بعد از ۷۰ دقیقه، کمی دچار افت شدیم که البته کاملاً قابل انتظار بود، چون ما نمی‌توانستیم ۹۰ دقیقه در نیمه حریف بازی کنیم.

مانچینی ادامه داد: با این حال به نظر این بازی برای تیم ما یک گام رو به جلو نسبت به بازی قبلی‌مان مقابل لهستان بود، ضمن اینکه پرتغال نسبت به لهستان تیم قویتری است و ما بازی را کنترل کردیم. ما سعی کردیم برای کسب نتیجه بازی کنیم و علاوه بر این شرایطی برای کسب تجربیات ارزشمند برای بازیکنان جوان‌مان فراهم کنیم.

ورود چیرو ایموبیله، تنها تغییری بود که مانچو در ترکیب تیم ملی ایتالیا نسبت به پیروزی یک بر صفرش در هفته قبلی رقابت‌ها اعمال کرد. او دو موقعیت خوب گلزنی هم داشت که یکی از آن‌ها را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف به هدر داد. مانچینی در این خصوص هم تأکید کرد: در مقاطعی از بازی ما باید سبک بازی‌مان را تغییر می‌دادیم، چون زمانی که توپ به ایموبیله می‌رسید، برای حریف مشکل‌ساز می‌شد.

انتهای پیام/  

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا موفق شد با پیروزی ۳-۱ برابر لیورپول در مجموع دو بازی رفت و برگشت به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا صعود کند. گاسپرینی در کنفرانس بعد از بازی این صعود را بسیار ارزشمند دانست.

شکست ۱-۰ امشب؟
این احتمالاً قابل قبول‌ترین شکست است (خنده). من واقعاً به این بچه‌ها افتخار می‌کنم و خوشحالم، آنها فوتبالیست‌های عالی و افراد بسیار قابل اعتمادی هستند.

این صعود ارزش یک جام را دارد؟
این دو بازی برابر لیورپول مستحق دو مدال ارزشمند هستند. شاید ارزش آنها بیشتر از جام قهرمانی باشد. باید بگویم وقتی در تاریخ آتالانتا با تیمی از این دست، به این نتایج برسید، واقعا افتخارات ارزشمندی کسب کرده‌اید.

رسیدن سهمیه تیم پنجم چمپیونزلیگ به ایتالیا؟
بسیار خوشحالیم که سهمی در آن داشتیم و به بهبود فوتبال ایتالیا کمک کردیم. زمانی که هفت سال پیش این ماجراجویی را شروع کردیم، تردیدهای زیادی وجود داشت، ما نیز این مسئولیت را احساس کردیم، ما به فوتبال ایتالیا کمک بزرگی کردیم.

حضور در نیمه‌نهایی؟
با افتخار بخشی از تیم‌های حاضر در نیمه‌نهایی هستیم. وقتی قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم برگزار شد بسیاری لیورپول را نمی‌خواستند اما من دوست داشتم به آنها بخوریم. البته شوخی کردم، من هم نمی‌خواستم. ما کمترین شانس را برای رسیدن به نیمه‌نهایی داشتیم سپس این دو بازی را انجام دادیم که برای همیشه در تاریخ خواهند ماند.

دیگر خبرها

  • ده‌روسی: به سبک رئال مادرید صعود کردیم
  • گاسپرینی: حذف لیورپول از قهرمانی هم باارزش‌تر بود
  • مسعود شجاعی و پوکر عجیب در هوادار
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • طارمی در اوج، گل صعود به فینال زده شد
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی پرتغال با گلزنی طارمی