Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:22:31 GMT

بسیجی‌های کرمانی آفت کرم خراط را مهار کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۴۲۵

بسیجی‌های کرمانی آفت کرم خراط را مهار کردند

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان با اشاره به اینکه مقابله با آفت کرم خراط در رابر، بردسیر و بافت توسط بسیجیان انجام شده است گفت: هزار و ۷۷۵ نفر بسیجی در این طرح حضور و همکاری داشتند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ استانها کرمان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ حجت‌الله پاداش صبح امروز در جلسه برنامه مقابله با کرم خراط درختان گردو که در سالن پیامبراعظم(ص) استانداری کرمان برگزار شد با بیان اینکه در سال 95 موافقت‌نامه‌ای بین وزارت جهاد کشاورزی و بسیج سازندگی انجام شد اظهار داشت: براساس این موافقت‌نامه مقابله با آفت کرم خراط در رابر، بردسیر و بافت توسط بسیجیان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بحث مبارزه با آفت کرم خراط در رابر 40 هکتار هرس درختان انجام شده است گفت: در بردسیر یک‌ سال طول کشید تا خوشبختانه این آفت کنترل و مهار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارلله استان کرمان با بیان اینکه بسیجیان در مبارزه با کرم خراط زحمات زیادی کشیده‌اند عنوان کرد: 7 هزار و 200 درخت توسط بسیجیان هرس شده است.

وی با اشاره به اینکه در بافت هم به‌ همین ترتیب با حضور جهادگران و بسیجیان اقداماتی در حوزه مقابله با کرم خراط انجام شده است گفت: 178 هکتار باغ گردو کار جمع‌آوری و هرس درختان گردو انجام شد.

پاداش با بیان اینکه هزار و 775 نفر بسیجی در این طرح حضور و همکاری داشتند افزود: بسیج سازندگی آماده هر گونه همکاری برای برطرف کردن مشکلات مردمی به‌ویژه در مناطق محروم و روستاها در راستای محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه پیکر بسیجی مدافع امنیت در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرهنگ محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در این باره گفت:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرمازدگی محصولات کشاورزی با ابتکار پژوهشگران کرمانی
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • بارش ها از امشب، میهمان کرمانی ها می شوند
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عملیات وعده صادق
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد
  • بدرقه پیکر بسیجی مدافع امنیت در شهرستان زهک
  • بررسی علمی مهارکننده‌های دارویی در درمان سرطان کولورکتال انجام شد
  • «نون خ» از کرمانی‌ها دلجویی کرد | سرنوشت یک کاراکتر لو رفت!