Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار گزارشی با عنوان "نمایشگاه کودک و نوجوان زاهدان؛ به نام کودکان به کام فروشندگان تنقلات"، روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی در رابطه با نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان ارائه کرد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، در پی انتشار گزارشی با عنوان "نمایشگاه کودک و نوجوان زاهدان؛ به نام کودکان به کام فروشندگان تنقلات" روابط عمومی اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان توضیحاتی در رابطه با نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان استان ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان در رابطه با مشکلات نمایشگاه کودک و نوجوان گفت: در رابطه با نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان که از روز دوشنبه 21 آبان باید شروع به فعالیت می‌کرد و تا جمعه 25 آبان پایان برگزاری این نمایشگاه بود باید به این نکته اشاره کرد که بر اساس بازدید صورت پذیرفته از نمایشگاه جهت شروع به فعالیت مسایلی مشاهده شد که بر همین اساس اجازه بازگشایی به نمایشگاه در روز اول یعنی 21 آبان داده نشد و شرکت نمایشگاهی مجری برگزاری نمایشگاه تعهد داد که با توجه به اینکه مجوز نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان است، ایرادات را رفع و نسبت به جمع آوری غرفه‌های غیرمرتبط اقدام می‌کند.

عباس نورا افزود: شرکت مجری نمایشگاه جهت اجرا و برگزاری و جذب غرفه‌های تخصصی از یک شرکت همکار استفاده کرده که این شرکت با وجود اینکه نمایشگاه تخصصی بوده نتوانسته در جذب شرکت‌های تخصصی در این زمینه موفق عمل کند و  با وجود تذکر و عدم بازگشایی در روز اول مشاهده شده که به علت سهل انگاری و عدم توجه به این موضوع و تلاش جهت ادامه فعالیت نمایشگاه به عناوین مختلف، نمایشگاه در روز دوم آغاز به کار کرده و برخی از غرفه‌ها نیز جمع آوری شده بودند که پس از اطلاع و اخذ گزارش با دستور قاطع و صریح ریاست سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از ادامه فعالیت نمایشگاه جلوگیری شد.

وی ضمن عذرخواهی از هم استانی ها و تقدیر از رسانه‌ها جهت انتشار اخبار مربوط به نمایشگاه و انتقاد سازنده، عنوان کرد: این نمایشگاه‌ها توسط مجری که بخش خصوصی است اجرا شده و تقویم نمایشگاهی اسفندماه هر سال جهت برگزاری نمایشگاه تخصصی در سال آینده با نظر مجریان برگزاری نمایشگاه و بر اساس نیاز سالانه تدوین و در اختیار مجریان برگزاری نمایشگاه قرار می گیرد که در زمان تعیین شده اقدام به برگزاری نمایشگاه کنند.

روز گذشته تسنیم گزارشی در ارتباط با نمایشگاه تخصصی کودک و نوجوان زاهدان منتشر کرد که در آن به غیرمرتبط بودن اکثر غرفه‌های مستقر در نمایشگاه با موضوع تخصصی آن پرداخت. نمایشگاه کودک و نوجوان زاهدان در حالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی زاهدان دایر شد که از مجموع ده‌ها غرفه مستقر در این نمایشگاه تنها چهار غرفه مربوط به کودک و نوجوان بود.

نمایشگاه کودک و نوجوان زاهدان؛ به نام کودکان به کام فروشندگان تنقلات+تصاویر

انتهای پیام/ن

R7843/P1361/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجنددر سال ۱۴۰۳ با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مهدی پارسی از ساخت 25 کیلومتر بزرگراه در محور مواصلاتی زاهدان- بیرجند در سال 1403 با هدف توسعه ترانزیت و رونق اقتصاد استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ارتقای محور زاهدان_ بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از 25 کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای احداث هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود 35 میلیارد تومان نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راهسازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این محور مهم استان باید بیش از 200 پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سنوات گذشته نیز احداث این پل ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر 53 کیلومتر بزرگراه با اعتبار یک هزار میلیارد تومان در محور زاهدان- بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای 350 نفر در حال انجام تعهدات سال جاری این اداره‌کل در این مسیر هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • توریسم درمانی در سیستان و بلوچستان باید توسعه یابد
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند