Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛حجت‌ الاسلام والمسلمین رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  صبح امروز در نشست خبری پیرامون برنامه‌های فرهنگی هفته وحدت از برگزاری ۲۵ برنامه محوری همزمان با هفته وحدت در استان خبر داد و گفت: نشست مشترک علمای تشیع و تسنن با حضور ۴۰۰ نفر از علمای اهل سنت و تشیع در بیرجند برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از عوامل بسیار مهم قدرت دولت‌ها و ملت‌ها ایجاد وحدت است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین رضایی گفت: هرچه وحدت در یک ملت و وحدت بین ملت‌ها و دولت‌ها بیشتر باشد آرامش بیشتری در آن جامعه حاکم می‌شود و موفقیت‌های چشمگیری نصیب مردم می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات امام(ره) در زمینه وحدت بین مسلمانان افزود: امام(ره) از همان آغازین روزهای انقلاب به دنبال وحدت بین ملت و وحدت بین ملل اسلامی بود.

وی گفت: یکی از شاهکارهای امام(ره) ایجاد وحدت در بین مسلمانان جهان بود که این وحدت نقش بسزایی در پیروزی و حفظ انقلاب داشت و در تداوم انقلاب نیز این حرکت مؤثر است.

حجت‌ الاسلام و المسلمین رضایی افزود: با اقدامی که امام(ره) در راستای وحدت انجام داد امروز وحدت محدود به یک جغرافیای خاص نیست بلکه پیام وحدت امام(ره) را همه کشورها دریافت کردند و امروز وحدت یک اقدام بین‌المللی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این راستا چند روز آینده کنفرانس بین المللی وحدت در ایران برگزار می‌شود،اظهار کرد: در عصر حاضر وحدت و همدلی برای اسلام یک ضرورت است و هرچه مسلمانان بیشتر در کنار یکدیگر قرار گیرند موجب یأس و ناامیدی دشمن شده و سد محکمی برای جلوگیری از نفوذ دشمنان به بدنه اسلام می‌شود.

انتهای پیام/غ

امروز وحدت یک اقدام بین‌المللی شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گفت: بیشترین حجم ذخیره سازی در این سه روز، به ترتیب مربوط به شهرستان های طبس، بشرویه‌ و زیرکوه بوده است.


نصرآبادی افزود: در مجموع حجم آبگیری سازه‌های آبخیزداری از ابتدای سال آبی ۱۴۰۲، 25 میلیون متر مکعب برآورد شده است.


وی گفت: خراسان جنوبی ۲ هزار و ۴۰۰ سازه آبخیزداری با حجم ذخیره ۹۴ میلیون مترمکعب روان آب دارد.


مدیرکل منابع طبیعی استان با اشاره به مشارکت قرارگاه امام حسن (ع) برای اجرای طرح‌های آبخیزداری افزود: در انتظار تصویب و ابلاغ ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های آبخیزداری امسال هستیم تا پس از تخصیص، بلافاصله اجرای طرح‌ها آغاز شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • مهار ۱۷ میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • مهار 17 میلیون مترمکعب رواناب در سازه‌های خراسان جنوبی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد