Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-28@18:03:04 GMT

پیام خداحافظی رئیس هیئت عامل ایدرو

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۴۵۰

پیام خداحافظی رئیس هیئت عامل ایدرو

رئیس هیات عامل ایدرو در پیامی خطاب به کارکنان و مدیران این سازمان ضمن قدردانی از همراهی ها و همکاری های آنان در تحقق اهداف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، خداحافظی کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، منصور معظمی رئیس هیات عامل ایدرو در پیامی خطاب به کارکنان و مدیران این سازمان ضمن قدردانی از همراهی ها و همکاری‌های آنان در تحقق اهداف سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شاتا ، متن پیام معظمی به شرح ذیل است:


نامه معظمی رئیس هیات عامل ایدرو

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال، مجمع عمومی  انتخابات ریاست و اعضای هیات رئیسه هیات فوتبال استان گیلان روز سه شنبه 28 فروردین ماه از  ساعت 10:30 ،با رعایت مفاد اساسنامه برگزار می شود.

ریاست هیئت فوتبال استان گیلان سال‌ها است برعهده قربانعلی الماسخاله قرار دارد و او در انتخابات پیش رو نیز یکی از کاندیداها است. فاضل بازیار، محمد حق‌شناس، مهدی خدمت‌بین‌دانا ، اسماعیل رجب‌زاده و نقی هدایت سایر نامزدهای حضور در انتخابات هیئت فوتبال گیلان برای صندلی ریاست محسوب می‌شوند.

باید دید در مجمع انتخاباتی روز 28 فروردین که اولین انتخابات فوتبالی در سال 1403 محسوب می‌شود، در نهایت چه کسی روی صندلی ریاست هیئت فوتبال گیلان خواهد نشست.

دیگر خبرها

  • پیام سخنگوی وزارت خارجه درباره «آناتومی یک نسل کشی» در غزه
  • پیام معاون رئیس‌جمهور برای درگذشت زهرا شجاعی
  • کالاهای اساسی مورد نیاز هیات های استان تهران درلیالی قدر توزیع شد
  • هیات‌های مذهبی استان بوشهر در انتظار حمایت‌های دولتی
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • معاون رئیس جمهور: بودجه ۱۴۰۳ کسری پنهان ندارد/ آئین‌نامۀ حقوق و دستمزد در هیئت دولت تصویب شد
  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • دیدار رئیس دفتر سیاسی حماس و هیئت همراه با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار هیئت‌های پارلمانی ایران و سوریه