Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@05:06:55 GMT

«مهر تا مهر» سالنامه‌ای برای نوجوانان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۶۰۷

«مهر تا مهر» سالنامه‌ای برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش ایکنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این یادداشت‌نامه که برای گروه سنی نوجوان با قطع وزیری در ۳۹۰ صفحه چاپ شده است؛ شامل قطعه‌های ادبی، حدیث، شعر و تصویرهایی از آثار چاپ شده در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال‌های متفاوت است.
در هر صفحه از این سال‌نامه فضایی برای یادداشت‌برداری اختصاص داده شده است تا نوشتن تجربه‌ها، خاطره‌ها و احساسات در پایان هر روز بخشی از برنامه‌های نوجوانان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس تشویق به مطالعه و نوشتن و ایجاد انگیزه در انجام کارهای روزانه از اهداف طراحی این یادداشت‌نامه عنوان شده است. قیمت این یادداشت‌نامه ۵۰ هزار تومان است که در صورت خریدهای گروهی با ۴۰ تا ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.
طرح و ایده‌ این اثر از مؤسسه فرهنگی هنری رسانه‌ آفتاب است؛ و به کوشش گروه نویسندگان و تصویرگران در اداره‌کل انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهیه و تولید شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مهر تا مهر سالنامه کانون پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌، مسابقه «دوست فلسطینی من» با هدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری توسط کانون پرورش فکری کشور برگزار شد.

بر این اساس؛ در بخش نامه نگاری، فاطمه طالشی از مرکز فرهنگی هنری تنکابن و آیناز جنت علیپور از مرکز فرهنگی هنری کتالم به عنوان برگزیده کشوری تقدیر شدند. 

۶۵ اثر در دو بخش نقاشی و نامه‌نگاری به مرحله‌ی پایانی این مسابقه راه پیدا کردند که از این تعداد، ۱۵ اثر در بخش نقاشی و ۱۵ اثر در بخش نامه‌نگاری به عنوان برگزیده اعلام شده است.

در مجموع حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این‌رویداد ادبی و هنری ارسال شده بود.

کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۷ سال از سراسر کشور برای شرکت در این مسابقه آثار خود را به مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • تاریخ مطبوعات ایران در برابر انظار عموم قرار گرفت
  • ایران و پاکستان در اجرایی کردن توافقات همکاری دوجانبه مصمم هستند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟