Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران امیدوار است شاگردان کارلوس کی روش در جام ملت‌های آسیا به موفقیت دست پیدا کنند.

مرتضی فنونی زاده  ، درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: از حضور کمتر از دوهزار طرفدار روی سکوهای ورزشگاه آزادی مشخص بود که این تیم ملی چقدر بین مردم محبوبیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم با اختلافی که آقای کی روش با برانکو ایوانکوویچ دارند، شک نکنید برانکو بعد از او سرمربی تیم ملی می‌شود.

او ادامه داد: به هر حال برانکو قبل از این هم سابقه سرمربیگری در تیم ملی را داشته مگر اینکه در جام ملت‌ها قهرمان شویم و کی روش بخواهد به همکاری‌اش با فدراسیون ادامه بدهد. کی روش در چند سالی که در ایران است هزینه هنگفتی برای ما داشته اما خروجی نداشته و یک جام هم کسب نکردیم. با تیم‌های ضعیف بازی می‌کنیم و قوی ترین آنها ترکیه بوده که دو بازیکن اصلی‌اش را در اختیار داشته است.

پیشکسوت پرسپولیس اظهار داشت: فوتبالی که استرالیا و ژاپن بازی می‌کند را ببینید؛ ما کجا تیم اول آسیا هستیم؟ همه این‌ها در جام ملت‌ها مشخص می‌شود. دوره قبلی بعد از جام جهانی به عراق باختیم؛ از صمیم قلب امیدوارم تیم ملی به بهترین نتایج دست پیدا کند اما تا زمانی که کی روش روی نیمکت تیم ملی است، ما نتیجه نمی‌گیریم. یک بازی دیگر هم با ونزوئلا داریم و تا قبل از اینکه اینگونه تیم‌ها با ایران بازی کنند ما نمی‌دانستیم که وجود خارجی دارند. زمان ما در بازی‌های تدارکاتی حداقل 40هزار تماشاگر به ورزشگاه می‌آمدند. به نظرم آقای کی روش بازی‌های ملی را در ورزشگاه تختی برگزار کند تا سکوهای خالی توی چشم نباشد.

فنونی زاده گفت: 50 درصد از بازیکنان فعلی نباید در تیم ملی باشند. برخی‌ها مانند کمال کامیابی نیا و علی علیپور باید در تیم ملی باشند. مقیاس کی روش دعوت بازیکنان لژیونر است و به نظرم او باعث شد امید ابراهیمی از استقلال برود تا بتواند در تیم ملی ثابت بازی کند. قلی زاده مثلا در سایپا به تیم ملی دعوت می‌شد اما حالا که در بلژیک است ثابت بازی می‌کند. لژیونر در خارج پولش را می‌گیرد و با حضور در اردوهای تیم ملی کمتر توانش را بکار می‌گیرد که مصدوم نشود.  مگر ما در گذشته به قهرمانی می‌رسیدیم همه لژیونر بودیم؟ الان شما نگاه کنید فوتبال مهدی طارمی چقدر تقاوت داشته؟ ضعیف‌تر هم شده است. این تیم ملی به هیچ وجه دوست داشتنی نیست و به این دلیل که اسم ایران را یدک می‌کشد به آن علاقه داریم.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: مهدی فنونی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید

موراتا از شایعاتی که پس از جدال اسپانیا و برزیل برایش به وجود آمدند، خسته شده‌است

طرفداری | آلوارو موراتا که سال‌ها برای رئال مادرید بازی می‌کرد، در شب بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با استقبال خوبی از سوی هواداران مواجه نشد. موراتا که به واسطه حضور در اتلتیکو مادرید و برخی مصاحبه‌ها نزد هواداران رئال مادرید منفور شده‌است، در جریان دیدار دوستانه برزیل و اسپانیا بارها از سوی هواداران هو شد و مورد اعتراض قرار گرفت.

دلیل درگیری وینیسیوس با آلوارو موراتا پس از بازی برزیل و اسپانیا چه بود؟

برخی رسانه‌ها مدعی شدند موراتا در واکنش به سوت‌های هواداران، حرکات ناشایستی‌ را مقابل آن‌ها انجام داده و پس از بازی نیز قصد داشت با آن‌ها درگیر شود اما خود این بازیکن با انتشار یک استوری در اینستاگرام شایعات را تکذیب و این‌گونه به رسانه‌ها حمله کرد:

آقایان محترمی که در رسانه‌های ورزشی کار می‌کنید، لطفا از تلاش خود برای خدشه‌دار کردن اعتبار من دست بکشید. نمی‌خواهم به فرد یا رسانه خاصی اشاره کنم، متشکرم!

استوری آلوارو موراتا

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • دلیل جدایی بازیکن خارجی استقلال مشخص شد
  • حمله آلوارو موراتا به رسانه‌ها: اعتبار من را خدشه‌دار نکنید
  • دستیار نکونام تهدید به جدایی از استقلال کرد
  • جدایی هافبک اکوادوری استقلال خورستان به دلیل ابتلا به هپاتیت!
  • جدایی هافبک خارجی استقلال خوزستان به دلیل ابتلا به هپاتیت
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • پیروزی پرگل کره جنوبی، عراق و استرالیا/ اولین برد برانکو با چین گل اول عراق+ فیلم
  • با استناد به قوانین فیفا؛ اعتراض سرمربی تیم ملی وارد نیست!
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!