Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تصاویر ماهواره ای تخریب جنگل صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)

عصر ایران - در منطقه جنگل های بارانی در نزدیکی شهر لایونیون در جنوب شیلی، یک کلبه کوچک به نام 3×3 ریتریت (3 retreat×3) قرار دارد. این خانه جمع و جور توسط استودیو دیاگونال آرکیتکتس (Estudio Diagonal Architects) طراحی شده است.

کلبه 3×3 ریتریت به گونه ای طراحی شده تا حس انسجام را بین هندسه رادیکالی سازه و ماهیت طبیعی و ارگانیک مکان قرارگیری آن ایجاد کند. در نتیجه، این خانه به خوبی با محیط جنگلی اطرافش یکپارچه می شود.

کلبه 3×3 ریتریت؛ مکانی دنج در حنگل بارانی

هدف 3×3 ریتریت این است که به عنوان یک مکان دنج، راحت و کاربردی در جنگل بارانی عمل کرده، بدون این که کمترین مزاحمت یا آسیبی به آن وارد کند. این خانه روی سطحی شیبدار مشرف به رودخانه رادیمادی قرار گرفته است. این حرکتی هوشمدانه محسوب می شود زیرا ساکنان شاهد مناظر زیبایی از طبیعت و شنونده صدای دوست داشتنی رودخانه مجاور هستند.

ابعاد این خانه جمع و جور سه متر در سه متر است که دلیل انتخاب نام منحصر به فرد آن نیز محسوب می شود. این کلبه 4.8 متر از کف جنگل ارتفاع می گیرد و سقف دبل هایت آن موجب شکل گیری ارتفاع عمودی اغراق آمیزی شده است.

کلبه 3×3 ریتریت؛ کوچک اما جادار

کلبه 3×3 ریتریت به سه بخش اصلی تقسیم می شود. تراس، بخش اول است که به عنوان مکانی زیبا برای دور هم جمع شدن ساکنان و باربیکیو عمل می کند. بخش دوم، طبه اول یا طبقه روز است که شامل آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن می شود. این بخش همچنین شامل پنجره جلو دبل هایت است که مشاهده مناظر سورئال از جنگل های بارانی را ممکن می کند. بخش سوم، طبقه دوم یا طبقه خصوصی است که اتاق خواب و حمام در آن جای دارند. دسترسی به این بخش از طریق یک نردبان صورت می گیرد تا هم در فضا صرفه جویی شده و هم محیطی خصوصی تر شکل بگیرد.

کل کلبه با استفاده از مصالح ساختمای رایج و مقرون به صرفه مانند چوب کاج ساخته شده است. تکنیک های ساخت و ساز محلی در تلاش برای نشان دادن کاربردی بودن و پایداری استفاده شده اند. کلبه 3×3 ریتریت اقامتگاهی آرام و دنج است که واحه ای در جنگلی پویا و جذاب فراهم می کند. توجه بسیاری شده است تا این خانه جمع و جور تعادل طبیعی و شرایط جنگل بارانی که در آن قرار دارد را بر هم نزند.

کلبه 3×3 ریتریت مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری است.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کلبه رویایی و آرامش بخش که با روغن موتور تراکتور بازیافتی رنگ شده است (+فیلم و عکس)

دیگر خبرها

  • 3×3 ریتریت؛ مکانی عالی برای دور شدن از زندگی پر هیاهوی شهری(+عکس)
  • روایتی از شمشاد‌های جنگل‌های هیرکانی از زبان شهروند خبرنگار
  • شواهدی از تخریب در پایگاه هوایی اصفهان وجود ندارد
  • جنگل‌زدایی وسیع با جاده‌سازی‌های غیرقانونی
  • هشدار در مورد احتمال آتش سوزی جنگل‌ها در مازندران
  • هشدار آتش سوزی در جنگل های مازندران
  • اذعان پنتاگون به توانمندی نظامی ایران درپاسخ به اسرائیل
  • پنتاگون درباره پاسخ تنبیهی ایران ضد رژیم صهیونیستی چه گفت؟
  • قلع و قمع درختان معضل این روز‌های جنگل‌های روستای پای طوف جلیل + فیلم
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!