Web Analytics Made Easy - Statcounter



عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایلنا،‌ بهروز نعمتی در حاشیه جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره این جلسه گفت:‌ براساس مصوبه هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی مردان اقتصادی دولت همچون محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه، فرهاد دژپسند وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی امروز در این جلسه حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گزارش بسیار مفصلی در خصوص معیشت مردم، مسائل نفت و انرژی، صنعت، معدن، تجارت و گمرک ارائه داد و در اختیار نمایندگان قرار گرفت و یک نسخه از آن به دولت تقدیم شد.

وی ادامه داد: از نوبخت و دژپسند در خصوص اقداماتی که در این گزارش ارائه شد، سوالاتی پرسیده شد. بنا بر این گزارش دولت باید به وضعیت معیشت مردم، رفاه کارگران و کارکنان دولت و بهبود وضعیت زندگی افراد آسیب‌پذیر برای مقابله با تحریم‌ها بپردازد و قرار شد کمیته‌ای تحت عنوان مقابله با تحریم‌ها در دولت تشکیل شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: قرار بر این است کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی این مهم را در دستور کارشان قرار دهند و پیگیر باشند.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: مشکلات قابل حل خواهد بود و با تشکیل این کمیته در دولت قرار است نوع رفتار دستگاه‌های دولتی برای مقابله با تحریم‌ها گزارش شود.

وی خاطرنشان کرد‌: با توجه به اینکه تشدید تحریم‌ها از سوی آمریکا روا نیست، ما این اطمینان‌خاطر را به مردم می‌دهیم که دولت، مجلس و قوه قضائیه با مشکلات مقابله و آنها را رفع خواهند کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی چک‌لیست‌های ارائه شده از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و دولت در این جلسه غیرعلنی گفت:‌ تنها یک گزارش مرکز پژوهش‌های اسلامی که برای آن زحمات زیادی کشیده بودند در این جلسه قرائت شد.

وی در خصوص بررسی نوسانات بازار ارز در این جلسه غیرعلنی اظهار داشت: ارز، مسائل بانکی، نحوه توزیع کالا، گمرکات و... از دستور کارهای این جلسه بود.

نعمتی در خصوص صحبت‌های نمایندگان مردم در این جلسه عنوان کرد: ۵ نفر از وکلای ملت به قید قرعه به سخنرانی پرداختند و دغدغه‌های مردم را در خصوص گرانی‌ها، بی‌انصافی‌ها و سوءاستفاده‌ها عنوان کردند و از دولت خواستند که برای حل آنها اهتمام ورزند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • رونمایی از لیست‌های انتخابات؛ آمادگی برای انتخابات الکترونیک
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • چمران: قرارداد با چینی‌ها محرمانه است! / از طرح شهرداری برای پارک لاله اطلاعی نداریم!
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل