Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@09:37:13 GMT

آخرین مهلت تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه فرهنگیان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۶۱۶

مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ برای دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ساعت ۲۴ امشب ۲۷ آبان پایان می پذیرد. داوطلبان امکان انتخاب ۲۵ کدرشته را دارند.

به گزارش ایسنا، حسین توکلی- مشاور عالی سنجش افزود: با توجه به اینکه وزارت آموزش و پرورش پس از اعلام نتایج نهایی کنکور ۹۷، ظرفیت های جدید برای برخی کدرشته های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تهران اعلام کرده است و این ظرفیت ها به تایید دفتر گسترش آموزش عالی رسید، مرحله تکمیل ظرفیت برای این دانشگاه ها در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی داوطلبانی که در کنکور ۹۷ شرکت کرده و در جلسه آزمون حاضر بوده‌اند، با نمره کل بالای ۶۵۰۰ (با توجه به کارنامه نتایج علمی اولیه) می‌توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اطلاعیه ۲۱ آبان ۹۷ سازمان سنجش درباره کدرشته محل‌های پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: تاکنون تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت تکمیل ظرفیت کنکور ۹۷ برای رشته های دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی شرکت کرده اند.

وی اظهار داشت: داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری ۹۷ می توانند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۷ آبان ۹۷ به سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه کنند و ضمن اطلاع از کدرشته‌های مربوط، نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته (حداکثر تا ۲۵ کدرشته محل) به روش اینترنتی، اقدام کنند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نظر گرفتن مهلت مجدد ثبت نام متقاضیان نوبت دوم کنکور را عیدی این سازمان به داوطلبان عنوان کرد و گفت: این مهلت ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، عبدالرسول پورعباس در گفت‌وگو با ضمن بیان این خبر اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده به دلیل تعطیلات عید نوروز موفق به ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ نشدند، برای آخرین بار ترتیبی اتخاذ شده است که صرفاً در روزهای چهارشنبه ۲۹ فروردین و پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه نیز بتوانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام کنند.

وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: داوطلبان باید تا پایان امشب ضمن مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و این مهلت در نظر گرفته بدون در نظر گرفتن هزینه ثبت نام با تأخیر عیدی سازمان با جاماندگان کنکور است و به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات قابل پذیرش نخواهد بود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات ندارند.

پورعباس با تاکید بر اینکه امکان تغییر زمان برگزاری کنکور وجود ندارد، گفت: آزمون نوبت دوم برای داوطلبان در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 745699

دیگر خبرها

  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • کنکور زیر ذره‌بین پلیس فتا از ثبت‌نام تا آزمون
  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • هدیه رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور
  • عیدی رئیس سازمان سنجش به متقاضیان نوبت دوم کنکور چه بود؟
  • آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • فرصت دوباره برای جاماندگان از ثبت‌نام کنکور
  • آغاز آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت دوم آزمون سراسری از ۲۹ فروردین
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد