Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان پرسپولیس جزو 3 نامزد نهایی کسب عنوان بهترین بازیکن سال آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،کنفدراسیون فوتبال آسیا 3 نامزد نهایی مرد سال آسیا 2018 را معرفی کرد که علیرضا بیرانوند، دروازه بان پرسپولیس و تیم ملی ایران جزو این نامزدها شد.

عبدالکریم حسن، مدافع السد و عضو تیم ملی قطر و   سوزوکی، مهاجم کاشیما آنتلرز ژاپن دو رقیب بیرانوند در کسب این جایزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاره پرسپولیس بیرانوند بهترین بازیکن سال آسیا علیرضا بیرانوند دروزاه بان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • گلر ایرانی بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • دروازه بان ايرانى بهترین بازیکن هفته لالیگا شد
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • (عکس) تنها پست آبی پیج پرسپولیس!
  • صعود تاریخی تیم ستاره پرسپولیس به یورو 2024
  • تنها پست آبی پیج پرسپولیس! (عکس)
  • آمار فوق‌العاده ستاره پرسپولیس در انتخابی جام جهانی!
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد