Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-07@03:29:39 GMT

حبس یک معلول ویلچری بخاطر ۵ میلیون+عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۸۵۶

حبس یک معلول ویلچری بخاطر ۵ میلیون+عکس

به گزارش جهان نيوز، از قدم گفته اند حادثه خبر نمی‌کند یعنی وقتی می‌خواهد اتفاقی رخ دهد رخ می‌دهد بی آنکه من و شما بتوانیم جلوی آن را بگیریم.

شاید خیلی ها با این ضرب المثل از زیر بار خیلی از مسئولیت ها شانه خالی کرده باشند اما کاش یادمان باشد که این مثل قدیمی این روزها راه حل دارد می‌شود از برخی از حوادث با خبر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



می‌پرسید چگونه؟ یک حادثه رانندگی را در نظر بگیرید در خیابانی در حال رانندگی هستید که سرعت مجاز در آن بین ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر از سوی پلیس تعیین شده است واضح است اگر شما با سرعت ۶۰ کیلومتر خودروی خود را برانید حتما حادثه دوش به دوش شما می آید تا یقه تان را بگیرد.

پس یادمان باید باشد که مواقعی هم هست که می‌توان قبل از آمدن حادثه و رخ دادنش از وقوع آن با خبر شد و به گونه‌ای جلوی وقوع آن را گرفت یا حداقل اثرات منفی آن را کاهش داد.

اما نکته مهمی هم وجود دارد هستند کسانی که امروز به دلیل بی احتیاطی یا شاید کمی بی دقتی پای شان در یک ماجرا گیر افتاده باشد امروز به گوشه زندان افتاده باشند.

مرد جوانی به نام مهدی – س سی ساله‌ است که به تاریخ ۱۱ مرداد ماه ۱۳۹۵ در شرایطی که تصمیم داشته با موتور سیکلت برادر بزرگتر خود مسیری کوتاه را طی طریق کند در کوچه محل زندگی‌شان به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه یاد شده ضمن بر خورد با یک کودک ۵ ساله نقش بر زمین می‌شود.

هرچند خود این مددجو از ناحیه کمر آسیب جدی می‌بیند اما جراحت ناشی از این تصادف بر روی صورت این کودک پای خانواده او را برای طرح شکایت به دادگاه باز کرد.
پس از برگزاری جلساتی در نهایت قاضی پرونده مقصر اصلی واقعه که همان آقامهدی باشد را به پرداخت دیه‌ای معادل ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان محکوم کرد.

مهدی به دلیل ناتوانی در پرداخت این رقم از ابتدای آبان ماه سال جاری روانه یکی از زندان‌ها استان‌های خراسان جنوبی شده و تاکنون در بند حضور دارد. طبق تحقیقات به عمل آمده از سوی گروه تحقیق ستاد دیه این جوانه سی ساله از جهت اموال  و دارایی فاقد مال مورد ارزش شناسایی شده است.جالب این که به دلیل مشکلات معیشتی نامبرده طی دادخواست طلاقی از یک سال گذشته همسر او از آقا مهدی جدا شده و تا پیش از اینکه گرفتار حبس باشد این فرد معلول با دختر سه ساله‌اش در خانه پدری زندگی می‌کرد.

حالا کار زندگی آقا مهدی بالا گرفته است و گره کور به زندگی‌اش افتاده است و نیکوکارانی که تمایل دارند در جریان آزادی این بدهکار غیربزهکار مشارکت کنند می توانند با روابط عمومی ستاد دیه کشور به شماره ۱۵-۸۸۹۱۶۰۱۲ تماس بگیرند.

منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

کد خبر 849271 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • کونسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد​​​​​​​
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • احمقانه است که از طارمی‌ استفاده نکنیم | او طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • کسی که بخاطر ترس از مجازات حجاب را رعایت می‌کند، با کنار رفتن این موانع، کشف حجاب می‌کند
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • اظهارات جالب سرجیو کونسیسائو درباره مهدی طارمی
  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد