Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از رویکرد جدید این سازمان در ارائه خدمات نوین به شهروندان در میادین میوه و تره بار خبر داد و گفت: در این راستا از چندی قبل این سازمان به منظور عرضه انواع آبزیان فرآوری شده، نسبت به راه اندازی «مجتمع تخصصی آبزیان» درمیدان جلال آل احمد اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید سعید راد افزود: سرانه مصرف ماهی در کشور ۱۱ کیلو و ۲۰۰ گرم در سال است که این میزان، نصف سرانه مصرف ماهی در جهان است و این در حالی است که سهم تهران، نیم کیلوگرم از این مقدار نیز کمتر است و به ۱۰ کیلو و ۷۰۰ گرم در سال می‌رسد.

وی با اشاره به نگاه سلامت محور سازمان مدیریت میادین، بر لزوم آشنایی شهروندان با محصولات دریایی و نقش مصرف ماهی به عنوان غذای سلامت تاکید کرد و گفت: با هدف فرهنگ سازی در مصرف فرآورد‌های دریایی، انواع ماهیان آماده طبخ در مجتمع تخصصی آبزیان جلال آل احمد ارائه می‌شود.

در مجتمع تخصصی آبزیان که در میدان جلال آل احمد واقع شده، انواع ماهیان تازه شمال و جنوب آماده طبخ به صورت استیک، فیله با پوست و بدون پوست و فیله مرینت شده و طعم دار با قیمت‌های مصوب به شهروندان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مصرف ماهی ماهی شهرداری تهران سعید راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، مرکز ملی آمار انگلیس با اشاره به رصد شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل در سال ۲۰۲۲ افزود: شمار مرگ ناشی از مصرف الکل در این کشور نسبت به سال ۲۰۱۹ حدود ۳۳ درصد افزایش یافته است که نشان می‌دهد دو هزار و پانصد نفر بیشتر از این سال است.
بنا به گزارش این مرکز، علت بیشترین مرگ ناشی از مصرف الکل مربوط به اختلالات کبدی است و در مردان بیشتر از زنان بوده است.
این میزان مرگ مرتبط با الکل، علاوه بر مرگ شمار زیادی از افرادی است که به علت زیاده روی در مصرف الکل و درگیری‌ها یا حوادث و جرایم ناشی از مستی در این کشور جان می‌بازند.

دیگر خبرها

  • رتبه ۲۸ استان یزد در میزان بارندگی در کشور
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • آغاز تولید امسال تخم چشم زده ماهی قزل‌آلا در اصفهان
  • متوسط سن بازنشستگی به ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • متوسط سن بازنشستگی به حدود ۴۰ سال و کمتر رسیده است
  • بازارچه عرضه آبزیان در بهبهان به زودی ایجاد می‌شود
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • سرانه 7 کیلوگرمی گوشت قرمز در سال
  • معدوم کردن ۲.۲ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در بوشهر