Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@19:45:16 GMT

ورون: یونایتد هنوز یک ایده مشخص ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۹۷۰

ورون: یونایتد هنوز یک ایده مشخص ندارد!

به گزارش خبرگزاری مهر، خوان سباستین ورون، ستاره اسبق تیم فوتبال منچستریونایتد معتقد است تیم سابقش هنوز در حال صدمه دیدن از بازنشستگی سرالکس فرگوسن است.

ستاره آرژانتینی که بین سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ در یونایتد بازی کرده، منچستریونایتد را با رقیب همشهری‌اش، منچسترسیتی، مقایسه کرده است: جدایی فرگوسن این تیم را بسیار اذیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئنا منچسترسیتی حالا به ایده‌ای دست پیدا کرده است، اما یونایتد نه توانسته ایده فرگی را ادامه دهد و نه ایده‌ای جدید پیدا کند.

او در ادامه این چنین گفته است: مورینیو مربی بزرگی است. اما طبیعی است که بعد از جدایی فرگوسن یونایتد نتواند به راحتی جانشینی برای او پیدا کند.

منچستریونایتد در حال حاضر در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در رده هشتم است و ۱۲ امتیاز با منچسترسیتی صدرنشین فاصله دارد.

کد خبر 4461317

منبع: مهر

کلیدواژه: سرالکس فرگوسن منچستر سیتی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو در سال ۲۰۱۳ به رئال مادرید پیوست و در طول دوران حضورش در این تیم افتخارات بسیاری از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد و به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان آنها در خط میانی تبدیل شد.

این ستاره برزیلی در تابستان سال ۲۰۲۲ و در کمال ناباوری در اقدامی غیر منتظره این باشگاه را ترک کرد و تصمیم گرفت پیراهن منچستریونایتد را به تن کند تا بازی در لیگ برتر انگلیس را هم تجربه کرده باشد و از آن زمان تا به حال در جمع شیاطین سرخ حضور دارد.

این بازیکن که در زمان حضورش در رئال مادرید موفق شد در پنج دوره قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند، صحبت‌های جالبی را درباره دیدار این هفته تیم سابقش برابر منچسترسیتی و پیروزی و صعود آنها به مرحله نیمه نهایی مطرح کرده است.

کاسمیرو در گفتگو با الچیرینگیتو در این باره اظهار داشت:« از تماشای بازی رئال مادرید و منچستر سیتی زجر کشیدم چون هنوز هم طرفدار متعصب و پروپاقرص رئال هستم! البته که از پیروزی آنها خوشحال شدم! هم برای رئال مادرید چون هنوز دوستان زیادی در این تیم دارم و هم برای منچستریونایتد!»

دیگر خبرها

  • رسمی: مدیر سابق آکادمی سیتی، مدیر یونایتد شد
  • رسمی؛ جیسون ویلکاکس مدیر فنی منچستریونایتد شد
  • ادعای ستاره یونایتد: با بازی رئال-سیتی زجر کشیدم
  • لیست داوران جام حذفی انگلیس؛ مایکل اولیور داور دیدار منچسترسیتی - چلسی
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کافو: دنیله ده روسی می‌تواند سر الکس فرگوسن رم باشد
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • حرف مهمی که آنچلوتی بعد از برد مقابل منچسترسیتی گفت
  • پیروزی دراماتیک رئال مادرید مقابل منچسترسیتی؛ رقیب بعدی مشخص شد
  • راهیابی منچسترسیتی به فینال جام حذفی بعد از 30 سال با غلبه بر منچستریونایتد (17 آوریل، 2011) / فیلم