Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حسين زادگان، سرپرست استانداري مازندران با صدور حکمي؛ مهدي رازجويان را به سمت سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران منصوب نمود. 

بهگزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري،متن حکم بدين شرح است :

جناب آقاي مهدي رازجويان

مديرکل محترم دفتر فني، امور عمراني و حمل و نقل و ترافيک استانداري مازندران

سلام عليکم 

نظر به تعهد و تجربيات ارزنده جنابعالي، به موجب اين ابلاغ با حفظ پست سازماني « سرپرستي معاونت هماهنگي امور عمراني » استانداري مازندران نيز به جنابعالي محول مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اميد است با اتکال به خداوند متعال و رعايت کامل و دقيق قوانين و مقرّرات و بهره گيري از تجارب علمي و عملي خويش در ايجاد هماهنگي در زمينه هاي فني و عمراني، نظارت بر تهيه و تصويب طرح هاي توسعه و عمران شهري و روستايي، تشخيص نيازمندي هاي عمراني، نظارت بر اجراي طرح هاي عمراني دستگاه هاي استاني و نحوه عملکرد جذب اعتبارات و تعيين اولويت ها در جهت پيشبرد پروژه هاي عمراني و رشد و توسعه متوازن و ساير مسئوليّت هاي جديد در ايفاي وظايف محوّله و خدمت به مردم مؤيّد و منصور باشيد.

توفيق روز افزونتان را در پيروي از منويّات رهبر معظّم انقلاب اسلامي « مدّ ظلّه العالي» در جهت پيشبرد اهداف و آرمان هاي نظام مقدّس جمهوري اسلامي ايران و سياست هاي دولت تدبير و اميد از درگاه پروردگار خواستارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طی حکمی سیدمصطفی سیادت موسوی را به عنوان سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به موجب این حکم جنابعالی به سمت سرپرست پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب می‌شوید.

امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، روحیه انقلابی مردم داری، پاک دستی و فساد ستیزی، قانون مداری مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی" و تعامل با سایر همکاران در تحقق اهداف سازمان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب در انجام وظایف محوله، خدمت رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال خواستارم».

سازمان حفاظت محیط زیست، سیدمصطفی سیادت موسوی، هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، هیأت علمی پژوهشگاه ملی اقیانوس‌شناسی و علوم جوی، معاونت فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه علم و صنعت ایران را در رزومه کاری خود دارد.

کد خبر 6084551

دیگر خبرها

  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام ۱۴۵ مصوبه داشته است
  • شش میلیون نفر در انتظار اعزام به عمره مفرده هستند
  • بررسی روند پیشرفت پروژه پدافندی تامین آب شرب و بهداشتی شهر اردکان
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • ابوطالب شفقت به استانداری لرستان می‌رود
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد